W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



XXIX/176/2008

Szczegóły
jakiego organu RADY MIASTA CHEŁMNA
z dnia
w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego, Zdrowia, Opieki Społecznej i Ochrony Środowiska Rady Miasta Chełmna na rok 2009.
na podstawie art. 21, ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
status uchwały obowiązująca

§ 1. Zatwierdza się plan pracy Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego,
Zdrowia, Opieki Społecznej i Ochrony Środowiska Rady Miasta Chełmna na
2009 rok, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Komisji Bezpieczeństwa, Porządku
Publicznego, Zdrowia, Opieki Społecznej i Ochrony Środowiska Rady Miasta
Chełmna.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.








Przewodniczący Rady Miasta: W. Piotrowski
















Załącznik
do Uchwały Nr XXIX/176/2008
Rady Miasta Chełmna
z dnia 30 grudnia 2008 r.



PLAN PRACY

Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego,
Zdrowia, Opieki Społecznej
i Ochrony Środowiska

Rady Miasta Chełmna
na 2009 rok




I. W zakresie bezpieczeństwa osób i mienia:
1) Analizy stanu bezpieczeństwa na terenie miasta
a) popełnionych przestępstw i wykroczeń,
b) obowiązującej organizacji ruchu drogowego oraz wypracowanie ewentualnych propozycji zmierzających do poprawy istniejącego stanu,
c) opracowanie programu monitoringu na terenie miasta, w tym w szkołach będących w gestii miasta.
2) Lustracja obiektów komunalnych pod kątem zabezpieczenia mienia przed pożarem, kradzieżą i dewastacją.

II. W zakresie porządku publicznego
1. Oceny stanu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta.
2. Analiza realizacji zasad utrzymania czystości i porządku na terenie
miasta, wynikających z Uchwały Rady Miasta w tym zakresie,
3. Analiza przestrzegania obowiązków ciążących na osobach
posiadających zwierzęta domowe, działań profilaktycznych i represyjnych Straży Miejskiej,
4. Analiza przestrzegania zasad utrzymania porządku publicznego oraz działań zmierzających do niedopuszczania do uciążliwości wynikających z działalności rozrywkowej i gospodarczej.

III. W zakresie ochrony zdrowia
1. Analiza funkcjonowania Podstawowej Opieki Zdrowotnej na terenie miasta.
2. Działania zmierzające do poprawy opieki medycznej – w szkołach podstawowych i gimnazjach.
3. Analiza działań profilaktycznych w zakresie przeciwdziałania narkomanii i alkoholizmowi oraz efektów wynikających z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień.

IV. W zakresie opieki społecznej
1. Współdziałania ze stowarzyszeniami zajmującymi się pracą na rzecz
osób niepełnosprawnych.
2. Współdziałanie z organizacjami i stowarzyszeniami zajmującymi się
pomocą społeczną mające na celu działania na rzecz pozyskiwania środków pozabudżetowych.
3. Analiza funkcjonowania świetlic opiekuńczo – terapeutycznych.

V. W zakresie ochrony środowiska
1. Identyfikacja zagrożeń ekologicznych i typowanie zadań mających na celu ich likwidację.
2. Analiza działań Zakładu Wodociągów i Kanalizacji i Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych oraz zgodności tych działań z normami Unii Europejskiej.
3. Przygotowania do budowy linii segregacyjnej i analiza efektów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz działania zmierzające do wprowadzenia pełnej selektywnej zbiórki w gospodarstwach domowych na kolejnych osiedlach domków jednorodzinnych oraz zabudowie zwartej.
4. Analiza efektów wykorzystania środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

VI. Inne sprawy
1. Analiza projektu budżetu miasta na rok bieżący, w zakresie działania komisji.
2. Analiza realizacji budżetu miasta w zakresie zadań komisji.
3. Realizacja zadań zleconych przez Przewodniczącego Rady Miasta.
4. Analiza materiałów na sesje Rady Miasta oraz opracowanie opinii w zakresie działań komisji.
5. Rozpatrywanie skarg i zażaleń mieszkańców miasta w zakresie przedmiotu działania Komisji.
















Powiadom znajomego