V/23/2007
jakiego organu | RADY MIASTA CHEŁMNA |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | uchwalenia budżetu miasta na rok 2007. |
na podstawie | art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” i lit. „i” oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz.1759, z 2005r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457 i z 2006r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337) oraz art. 24, ust. 11, art. 165, art. 184, art. 188 ust. 2, art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, z 2006r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr 187, poz. 1381). Rada Miasta uchwala, co następuje: |
status uchwały | obowiązująca |
2. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007 - 2009 zgodnie z załącznikiem nr 7.
3. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 7 632 290 zł, zgodnie z załącznikiem nr 6.
1) zaciąganych kredytów w kwocie - 3 210 813 zł,
2) zaciąganych pożyczek w kwocie - 185 050 zł,
2. Przychody budżetu w wysokości 14 122 335 zł, rozchody w wysokości 10 726 472 zł zgodnie z załącznikiem nr 3.
1) ogólną w wysokości - 315 000 zł,
2) celową (na inwestycje i zakupy inwestycyjne) w wysokości - 195 000 zł.
2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 9.
1) zakładów budżetowych: przychody - 4 484 376 zł, wydatki – 4 468 843 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 10.
2. Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo) dla dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody - 533 179 zł; wydatki – 536 980 zł, zgodnie z załącznikiem nr 10.
1) gminnych instytucji kultury na łączną kwotę - 1 401 327 zł,
2) działających na terenie gminy publicznych i niepublicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowo - wychowawczych w wysokości - 1 747 827 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 11.
2. Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę – 759 600 zł, zgodnie załącznikiem nr 12.
1) przychody - 28 000 zł,
2) wydatki - 28 000 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 13.
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 8 692 290 zł;
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - w kwocie 3 395 863 zł;
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów - w kwocie 1 034 182 zł.
1) zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 8 692 290 zł,
2) zaciągania zobowiązań:
a) na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne, na programy i projekty realizowane ze środków Unii Europejskiej lub bezzwrotnych środków zagranicznych oraz na zadania wynikające z kontraktów wojewódzkich do wysokości określonej w załącznikach nr 6 i 7,
b) z tytułu umów, których realizacja w roku następnym (2008) jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i termin zapłaty upływa w 2008 roku na łączną kwotę 1 000 000 zł,
3) dokonywanie zmian w planie wydatków bieżących w budżecie z wyłączeniem
przeniesień wydatków między działami.
4) udzielania w roku budżetowym pożyczek do łącznej kwoty 59 999