przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Modernizacja ul. Nadrzecznej i ul. Wiklinowej w Chełmnie” |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | GM-OŚ.271.12.2017.JB |
Zamawiający | Gmina Miasto Chełmno |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | o wartości nieprzekraczającej kwot okr. na pods. art 11 ust. 8 |
Termin składania ofert |
uniewaznienie
Ogłoszenie nr 580663-N-2017 z dnia 2017-08-31 r.
Gmina Miasto Chełmno: „Modernizacja ul. Nadrzecznej i ul.
Wiklinowej
w Chełmnie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art.
22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w
%)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest
przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie
z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmno, krajowy numer
identyfikacyjny 87111848300000, ul. ul. Dworcowa 1 , 86200
Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 771 729,
e-mail wmkii@chelmno.pl, faks 566 771 774.
Adres
strony internetowej (URL): www.bip.chelmno.pl
Adres profilu
nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie
są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni
dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem
(URL)
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należ składać w wersji papierowej
zgodnie z wymaganiam SIWZ
Adres:
Gmina Miasto Chełmno,
ul. Dworcwa 1, 86-200 Chełmno
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do
tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Modernizacja
ul. Nadrzecznej i ul. Wiklinowej w Chełmnie”
Numer
referencyjny: GM-OŚ.271.12.2017.JB
Przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
II.2)
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o
możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna liczba części
zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania
i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: 1.CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - Modernizacja ul.
Nadrzecznej: 1.1. W ramach modernizacji przewiduje się wykonanie
następujących robót drogowych: roboty pomiarowe ścinkę poboczy,
korytowanie i profilowanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego, wykonanie potrójnego powierzchniowego utrwalenia
nawierzchni emulsją asfaltową i grysami kamiennymi, uformowanie
poboczy gruntowych 1.2. Bilans powierzchni objętej zamówieniem: -
Podbudowa – 1085 m2 - Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni
drogowych emulsją asfaltową – 1050 m2 - Zjazdy - 45 m2 2. CZĘŚĆ
II ZAMÓWIENIA - Modernizacja ul. Wiklinowej: 2.1.W ramach
modernizacji przewiduje się wykonanie następujących robót
drogowych: roboty pomiarowe ścinkę poboczy, profilowanie podłoża,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie potrójnego
powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową i grysami
kamiennymi, uformowanie poboczy gruntowych. 2.2. Bilans powierzchni:
- Wyrównanie istniejącej podbudowy – 137,8 m3 - Powierzchniowe
utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – 2280 m2 -
Zjazdy – 154 m2 Dla wszystkich części zamówienia: 3. Wykonawca
musi udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego protokołu
odbioru. 4. Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z
materiałów własnych. 5. Wykonawca ma obowiązek posiadać w
stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty
potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty,
certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 6. Podstawą
wyceny oferty jest dokumentacja. 7. Dokumentacja stanowi załącznik
do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Wykonawca dołączy
do oferty szczegółowy kosztorys przedmiotowego zadania. 9.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego
zgodnie z przedstawioną ofertą.
II.5) Główny kod
CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków
na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach: 30
lub
data
rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: - Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na
podstawie oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik
nr 2 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja
finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: -
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w
postępowaniu na podstawie dokumentów potwierdzających, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
sumę:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność
techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający
żąda udokumentowania zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w
postępowaniu na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot , na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty o
wartości nie mniejszej niż: Dla I i II Części: 100.000,00 zł w
ilości co najmniej dwie Zamawiający dokona oceny spełniania tego
warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionego wykazu
wykonanych robót (załącznik nr 3 SIWZ) - Zamawiający wymaga by
Wykonawca przedstawił wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanego przez nie czynności oraz
informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi
dysponować odpowiednią liczbą osób przewidzianych do realizacji
zadania, w tym co najmniej 1 osobą odpowiedzialną za realizację
zamówienia posiadającą doświadczenie w branży drogowej oraz
posiadać odpowiednie kwalifikacje. Zamawiający dokona oceny
spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie
przedstawionego wykazu (załącznik nr 4 do SIWZ)
Zamawiający
wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na
podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje
następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu
kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.
Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu
oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 2
do SIWZ. 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji
o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot ,
na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - załącznik nr
3 do SIWZ 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanego przez nie czynności oraz informację o podstawie do
dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę 100.000,00 zł.
III.5.2) W
ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia
wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się
złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie
aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się
ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które
informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki
jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej
i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich
trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest
podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i
wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy
opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji
na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony
internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji
elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Warunki
umowy zostały zawarte w załączonym wzorze umowy stanowiącym
załącznik nr 7. 2. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej
jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem
podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) w sytuacjach, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających
charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków,
które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania
zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która
została pierwotnie dopuszczona, 2) zmiany unormowań prawnych
powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na
realizację umowy, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany
podatku VAT, 3) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do
umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek
wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy o charakterze
istotnym w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp - w szczególności: zmiana
danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów
między Stronami. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z
zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp
stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części
wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w
SIWZ. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej
okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego
do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń
Wykonawcy do ich dokonania. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielania
zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania
informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-09-14, godzina: 10:30,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać
powody:
Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania
ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I – Modernizacja ul. Nadrzecznej. |
1) Krótki opis przedmiotu
zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:1.CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - Modernizacja ul.
Nadrzecznej: 1.1. W ramach modernizacji przewiduje się wykonanie
następujących robót drogowych: roboty pomiarowe ścinkę poboczy,
korytowanie i profilowanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego, wykonanie potrójnego powierzchniowego utrwalenia
nawierzchni emulsją asfaltową i grysami kamiennymi, uformowanie
poboczy gruntowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
45233142-6,
3) Wartość części
zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data
zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II – Modernizacja ul. Wiklinowej. |
1) Krótki opis przedmiotu
zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:2. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - Modernizacja ul.
Wiklinowej: 2.1.W ramach modernizacji przewiduje się wykonanie
następujących robót drogowych: roboty pomiarowe, ścinkę poboczy,
profilowanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
wykonanie potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją
asfaltową i grysami kamiennymi, uformowanie poboczy gruntowych. 2.2.
Bilans powierzchni: - Wyrównanie istniejącej podbudowy – 137,8 m3
- Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową
– 2280 m2 - Zjazdy – 154 m2
2) Wspólny Słownik
Zamówień(CPV): 45233142-6,
3) Wartość części
zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data
zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
projekt umowy cz 1
projekt umowy cz 2
dokumentacja Nadrzeczna cz.1
dokumentacja Nadrzeczna cz 2
dokumentacja Nadrzeczna cz 3
dokumentacja Nadrzeczna cz. 4
Przedmiar Nadrzeczna
Dokumentacja Wiklinowa cz 1
Dokumantacja Wiklinowa cz 2
Dokumentacja Wiklinowa cz. 3
Dokumantacja Wiklinowa cz 4
Przedmiar Wiklinowa