Unieważnienie postępowania
Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg nieograniczony pod nazwą:
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Osnowskiej w Chełmnie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej - Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych - Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji,
ul. Nad Groblą 2 ,
86-200 Chełmno,
krajowy numer identyfikacyjny 87032721000000,
woj. kujawsko-pomorskie,
państwo Polska,
tel.56 686 49 33, ,
e-mail wodociagi@zwik.chelmno.pl, , faks 566 864 933.
Adres strony internetowej (URL): www.zwik.chelmno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowy Zakład Budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.chelmno.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.chelmno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:
Operator pocztowy, kurier, doręczenie osobiste
Adres:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Nad Groblą 2, pokój nr 17. 86-200 Chełmno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Osnowskiej w Chełmnie.
Numer referencyjny: ZP – 3/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w
ul. Osnowskiej w Chełmnie”.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać
następujący zakres:
a. Budowa sieci wodociągowej z rur PE (PE100) O 110-90
SDR11 PN16 wraz z przyłączami z rur PE (PE100) O 40, 50 mm SDR11 PN16
-
rurociąg PE O110mm SDR 11, PN16 – 388,50 m
- rurociąg PE O90mm SDR 11, PN16 –
9,50 m
- rurociąg PE O40mm SDR 11, PN16 – 349,00 m
- rurociąg PE O50mm SDR 11,
PN16 – 17,00 m
b. Montaż hydrantów przeciwpożarowych naziemny HP-80 – 2 szt.
c.
Przeprowadzenie próby szczelności sieci wodociągowej.
d. Przeprowadzenie dezynfekcji
i płukania sieci wodociągowej.
e. Przeprowadzenie badania bakteriologicznego
wody w wybudowanej sieci wodociągowej.
f. Przywrócenie terenu do stanu
pierwotnego.
g. Geodezyjne roboty pomiarowe, inwentaryzacja geodezyjna
powykonawcza;
h. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji Projektowej oraz
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
II.5) Główny kod CPV:
45231300-8 Roboty budowlane w
zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
Dodatkowe kody CPV:
45000006-7 Roboty
budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod
budowę
45220000-5 Roboty inżynieryjne i
budowlane
45300000-0 Roboty w zakresie
instalacji budowlanych
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy
dróg
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający
podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6) po zaistnieniu okoliczności zgodnie z u.p.z.p. i warunkami
umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są złożyć
stosowne dokumenty oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki do niniejszej
SIWZ.
2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i
dokumentów wymienionych w SIWZ. wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Z treści
załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki
Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków
skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarantowana
polisy powinna wynosić minimum 100.000,00 zł. Oceny spełniania przez Wykonawcę
tego warunku Zamawiający będzie dokonywał na podstawie złożonych przez Wykonawcę
wraz z ofertą następujących dokumentów:
• Oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2.
• Opłaconej polisy, a
przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min. 100.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są złożyć
stosowne dokumenty oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki do niniejszej
SIWZ.
2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i
dokumentów wymienionych w SIWZ. wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Z treści
załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki
Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków
skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się realizacją co
najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej o
długości minimum 0,5 km (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych
robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie. Oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku
Zamawiający będzie dokonywał na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z
ofertą następujących dokumentów:
• Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2
• wykazu robót budowlanych, z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzony według załącznika
nr 4.
• Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że roboty zostały
wykonane w sposób należyty oraz wskazujące że roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
dokumenty. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, tj.: Kierownik budowy - posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów, - co najmniej 3 letnie
doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na
stanowisku kierownika budowy oraz doświadczenia w realizacji co najmniej
jednego zadania porównywalnego z przedmiotem zamówienia, tj. z zakresu budowy
sieci wodociągowej o długości minimum 0,5 km. Oceny spełniania przez Wykonawcę
tego warunku Zamawiający będzie dokonywał na podstawie złożonych przez
Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów:
• Oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2.
• wykazu osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z
załącznikiem nr 5;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są złożyć
stosowne dokumenty oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki do niniejszej
SIWZ.
2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i
dokumentów wymienionych w SIWZ. wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Z treści
załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki
Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków
skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje
następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
• Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z
załącznikiem nr 2.
• Opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na
kwotę min. 100.000,00 zł.
• wykazu robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzony według załącznika nr 4.
• Do
wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane w
sposób należyty oraz wskazujące że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
inne dokumenty.
• wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
zgodnie z załącznikiem nr 5;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) wypełniony druk
OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do siwz.
2) oświadczenie o spełnieniu przez
Wykonawcę warunków, o których mowa w SIWZ, wzór oświadczenia stanowi załącznik
Nr 2 do SIWZ;
3) dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
5000,00 zł.
Słownie: pięć tysięcy złotych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
CENA – ZNACZENIE 60,00
OKRES GWARANCJI – ZNACZENIE 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku
wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z
uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana danych związanych
z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku
bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do
kontaktów miedzy Stronami, 3) zmiany w zakresie wynagrodzenia tj. w przypadku
gdy zmiana wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących
przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). 4) Siła
wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. Wszystkie
zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym zmiany
istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy są możliwe zgodnie z zapisami Specyfikacji Zamówienia
i są one możliwe w zakresie: 1) zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły
wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie
zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od
stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c)
którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu
należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę
wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź,
obfite opady śniegu, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki
terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych
nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. 2)
okoliczności niezależnych od stron lub nieznanych stronom umowy w chwili jej zawarcia,
takich jak: atmosferyczne, wynikające z wad opisu przedmiotu zamówienia
ujawniających się dopiero po rozpoczęciu procesu budowlanego, spowodowane
wystąpieniem niezinwentaryzowanych ukrytych obiektów budowlanych, przeszkód
geologicznych, odkryciem niewybuchów i niewypałów oraz innych przeszkód
utrudniających lub uniemożliwiających prowadzenie robót w zgodzie z opisem
zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i właściwymi przepisami, wynikające z
postępu technicznego umożliwiającego zastosowanie nowych rozwiązań technicznych
i technologicznych z korzyścią dla zamawiającego, 3) zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, norm w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 4) działania organów administracji
publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają
zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych, zwłaszcza robót budowlanych
jeżeli zostały one podjęte przez te podmioty nie na skutek działań Wykonawcy
lub Zamawiającego, 5) Zamawiający jest uprawniony także do zmiany terminu
zakończenia umowy w sytuacji nie otrzymania przez Zamawiającego ostatecznej i
wykonalnej zmienionej decyzji pozwolenia na budowę. 6) gdy zaistnieje inna,
niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna,
ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi
odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,
zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany terminu realizacji umowy oraz terminy wynikające z
harmonogramu, 7) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a
wynikających w szczególności z konieczności dostosowania zakresu zadania do
wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 8)
zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np.
zmiana nr rachunku bankowego), 9) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób
wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, Strona występująca o zmianę
postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia
okoliczności, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi
być wyrażony na piśmie. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane
wyłącznie w formie pisemnej tj. aneksu podpisanego przez obie strony, pod
rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-06-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
V. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Nad Groblą 2, 86 – 200 Chełmno W dniu 29 czerwiec 2017 r. o godz. 10:30
VI. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.06.2017 r. Numer ogłoszenia: 532688-N-2017
Dokumentacja przetargowa do pobrania:
załączniki w formie edytowalnej