W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetargowy

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Modernizacja nawierzchni chodników i schodów na terenie miasta Chełmna.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GM-OŚ.271.10.2016.JB
Zamawiający Gmina Miasto Chełmno
Tryb zamówienia Przetargowy
Wartość zamówienia poniżej kwot określonych na pod. art 11. ust 8
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
W świetle przyjętych kryteriów i oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu do realizacji zadania została wybrana oferta najkorzystniejsza dla I, II, III cześci: Firma handlowo-usługowa GOJA Marcin Ostrowski, ul. Kościuszki 63/48, 86-300 Grudziądz
Wyniki postepowania:

zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

UWAGA!!!!!
w związku z dodaniem błędnej dokumentacji
zmienia się załącznik dokumentacja schody :


poprawna dokumentacja schody nowe Planty - Kamionka

termin składania ofert pozostaje bez zmian.

Chełmno: Modernizacja nawierzchni chodników i schodów na terenie miasta Chełmna
Numer ogłoszenia: 54965 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, faks 56 6771774. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmno.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni chodników i schodów na terenie miasta Chełmna. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający udziela zamówienia w trzech częściach: Część I - ul. Panieńska. Część II - ul. Łunawska. Część III - schody ul. Kamionka.
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
1. Ulica Panieńska - wykonanie chodnika, zjazdów, schodów - etap II Zakres Robót: Podcięcie gałęzi drzew, karczowanie krzaków. Mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) grubość 15 cm z odwozem na wysypisko. Rozebranie nawierzchni betonowej. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej. Rozebranie krawężników betonowych. Formowanie i zagęszczenie nasypów. Wykonanie warstwy podsypki z piasku. Ustawienie poręczy z rur stalowych. Ustawienie krawężników. Wykonanie nawierzchni chodników, zjazdów, schodów. Ustawienie obrzeży. Umocnienie skarpy. Ułożenie rur ochronnych na istniejących sieciach. Wykonanie robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej. 2.Bilans powierzchni objętej zamówieniem: Chodnik - 193 m2 Zjazdy - 177 m2 Schody - 7 m2
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
1.Ulica Łunawska - wykonanie chodnika, zjazdów - etap VI Zakres Robót: Wykonanie koryta pod nawierzchnie - roboty ziemne z odwozem urobku. Wykonanie nasypów. Ustawienie krawężników i obrzeży na ławach betonowych. Wykonanie konstrukcji podbudowy: - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - warstwa podsypki grub. 10 cm z piasku, - podbudowa grub. 15 cm Wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni: - Podsypka cementowo - piaskowa 4 cm, - Kostka betonowa 8 cm szara. Wykonanie chodnika: - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - podsypka piaskowa 15 cm, - podsypka piaskowo - cementowo - piaskowa 4 cm, - kostka betonowa 8 cm. - ustawienie obrzeży. Wykonanie nawierzchni zjazdów. Wykonanie robót wykończeniowych: - ułożenie rur ochronnych, - uformowanie skarp i obsianie trawą. Regulacja wysokościowa studzienek. Ustawienie słupów z rur stalowych. montaż znaków drogowych. wykonanie oznakowania poziomego jezdni. 2. Bilans powierzchni objętej zamówieniem: Chodnik - 133 m2 Zjazdy - 182 m2
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA:
1.Remont schodów Nowe Planty - ul. Kamionka - etap II Zakres robót drogowych oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów: 1)Roboty rozbiórkowe. 2)Geodezyjne wytyczenie projektowanych elementów zagospodarowania drogowego. 3)Roboty ziemne 4)Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych. 5)Wykonanie ścieku wodnego. 6)Wykonanie nakładki na schodach. 7)Po zakończeniu realizacji robót należy zlikwidować plac budowy, porządkując wykorzystane czasowo tereny oraz wykonać inwentaryzację powykonawczą zrealizowanego obiektu. 2. Bilans powierzchni objętej zamówieniem: Schody - 75 m2 2.Tereny działek o numerach ewidencyjnych 161, 177, obręb 1 i 157, 173, obręb 7 w Chełmnie, stanowią otoczenie wpisanego do rejestru zabytków układu urbanistycznego Starego Miasta Chełmna - Decyzja z dnia 30.04.1953r., nr rej. zabytków A/1513 Dla I, II i III części zamówienia: 3.Wykonawca musi udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego protokołu odbioru. 4.Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych. 5.Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 6.Podstawą wyceny oferty jest Kosztorys ofertowy. 7.Dokumentacja stanowi załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.. II.1.5) V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Kosztorys ofertowy tak jak projekt budowlany określa w swych pozycjach rodzaj robót budowlanych, których zamawiający przewiduje, jako zamówienia uzupełniające. Wartości w kosztorysie ofertowym wykonawcy będą podstawą do negocjacji ceny zamówień uzupełniających. Kosztorys ofertowy stanowi załącznik nr 11 do SIWZ dla każdej część, kosztorys należy dołączyć do składanej oferty.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający żąda udokumentowania posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości nie mniejszej niż: część I - 100.000,00 zł część II - 80.000,00 zł część III - 10.000,00 zł w ilości co najmniej dwie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionego wykazu wykonanych robót (załącznik nr 4 SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu (potencjał techniczny) na podstawie przedstawionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ)
 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający wymaga by Wykonawca przedstawił wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą osób przewidzianych do realizacji zadania, w tym co najmniej 1 osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia posiadającą doświadczenie w branży drogowej oraz posiadać odpowiednie kwalifikacje. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu (wykaz osób) na podstawie przedstawionego wykazu (załącznik nr 8 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) formularz ofertowy, kosztorysy ofertowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1 - Cena - 0.92 - wydłużenie gwarancji - 0.1
IV.2.2)   przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a, 5b i 5c do SIWZ. 2. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, 2) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 3) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy o charakterze istotnym w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp - w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 5. Zmiany terminu realizacji umowy będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, c) konieczność realizacji zamówień zamiennych 6. Zmiany terminu realizacji umowy z powodu Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz wykonawcy, które skutkują niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 4 - 6 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno pokoj 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno pokoj 101 Biuro Informacji Publicznej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ulica Panieńska - wykonanie chodnika, zjazdów, schodów - etap II. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 1. Ulica Panieńska - wykonanie chodnika, zjazdów, schodów - etap II Zakres Robót: Podcięcie gałęzi drzew, karczowanie krzaków. Mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) grubość 15 cm z odwozem na wysypisko. Rozebranie nawierzchni betonowej. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej. Rozebranie krawężników betonowych. Formowanie i zagęszczenie nasypów. Wykonanie warstwy podsypki z piasku. Ustawienie poręczy z rur stalowych. Ustawienie krawężników. Wykonanie nawierzchni chodników, zjazdów, schodów. Ustawienie obrzeży. Umocnienie skarpy. Ułożenie rur ochronnych na istniejących sieciach. Wykonanie robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej. 2.Bilans powierzchni objętej zamówieniem: Chodnik - 193 m2 Zjazdy - 177 m2 Schody - 7 m2.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 0.92. wydłużenie okresu gwarancji - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ulica Łunawska - wykonanie chodnika, zjazdów - etap VI. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 1.Ulica Łunawska - wykonanie chodnika, zjazdów - etap VI Zakres Robót: Wykonanie koryta pod nawierzchnie - roboty ziemne z odwozem urobku. Wykonanie nasypów. Ustawienie krawężników i obrzeży na ławach betonowych. Wykonanie konstrukcji podbudowy: - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - warstwa podsypki grub. 10 cm z piasku, - podbudowa grub. 15 cm Wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni: - Podsypka cementowo - piaskowa 4 cm, - Kostka betonowa 8 cm szara. Wykonanie chodnika: - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - podsypka piaskowa 15 cm, - podsypka piaskowo - cementowo - piaskowa 4 cm, - kostka betonowa 8 cm. - ustawienie obrzeży. Wykonanie nawierzchni zjazdów. Wykonanie robót wykończeniowych: - ułożenie rur ochronnych, - uformowanie skarp i obsianie trawą. Regulacja wysokościowa studzienek. Ustawienie słupów z rur stalowych. montaż znaków drogowych. wykonanie oznakowania poziomego jezdni. 2. Bilans powierzchni objętej zamówieniem: Chodnik - 133 m2 Zjazdy - 182 m2.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 0.92. wydłużenie okresu gwarancji - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont schodów Nowe Planty - ul. Kamionka - etap II. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: 1. Remont schodów Nowe Planty - ul. Kamionka - etap II Zakres robót drogowych oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów: 1) Roboty rozbiórkowe. 2) Geodezyjne wytyczenie projektowanych elementów zagospodarowania drogowego. 3) Roboty ziemne 4) Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych. 5) Wykonanie ścieku wodnego. 6) Wykonanie nakładki na schodach. 7) Po zakończeniu realizacji robót należy zlikwidować plac budowy, porządkując wykorzystane czasowo tereny oraz wykonać inwentaryzację powykonawczą. zrealizowanego obiektu. 2. Bilans powierzchni objętej zamówieniem: Schody - 75 m2
2.Tereny działek o numerach ewidencyjnych 161, 177, obręb 1 i 157, 173, obręb 7 w Chełmnie, stanowią otoczenie wpisanego do rejestru zabytków układu urbanistycznego Starego Miasta Chełmna- Decyzja z dnia 30.04.1953r., nr rej. zabytków A/1513.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 0.92. wydłużenie okresu gwarancji - 0.1

Pliki do pobrania:
Specyfikacja
wzór umowy
kosztorysy ofertowe
dokumentacja Panieńska
Dokumentacja Łunawska



Załączniki

Powiadom znajomego