W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa samochodu osobowego (kombi-van) dla ZWiK w Chełmnie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP – 3/2015
Zamawiający Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy pzp
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. cena oraz gwarancja (kryteria oceny ofert). Wygrała oferta nr 1 Wykonawcy REN-CAR sp. z o.o. 44-207 Rybnik, ul. Gliwicka 190, który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Chełmno dnia 05. 05. 2015 r. 
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 3/2015 
Dot. przetargu nieograniczonego na „Dostawa samochodu osobowego (kombi-van) dla ZWiK w Chełmnie”. 

ZAWIADOMIENIE 
O WYBORZE OFERTY 
  
Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę samochodu osobowego (kombi-Van) dla ZWiK   w Chełmnie”. 
  
Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. cena oraz gwarancja (kryteria oceny ofert). 
  
Wygrała oferta nr 1 Wykonawcy REN-CAR sp. z o.o. 44-207 Rybnik, ul. Gliwicka 190, który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
  
Dane wybranej oferty: 
Cena realizacji zamówienia cena oferty: 79950,00 zł, (brutto). 
Liczba uzyskanych punktów w kryterium cena – 95,00 
Liczba uzyskanych punktów w kryterium gwarancja – 5 
Całkowita liczba uzyskanych punktów – 100,00 
  
Pozostali Wykonawcy także spełnili określone przez Zamawiającego  warunki udziału w postępowaniu, a złożone przez nich oferty spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Poniżej przedstawiono wykaz Wykonawców, ze streszczeniem oceny i porównaniem złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją. 

Oferta oznaczona nr 1
WYKONAWCA REN-CAR sp. z o.o. 44-207 Rybnik ul. Gliwicka 190 
uzyskane punkty w Kryterium cena waga - 95% - 95
Liczba pkt w kryterium - Gwarancja waga - 5%  - 5
Całkowita ilość punktów -100

Oferta oznaczona nr 2
WYKONAWCA AUTOSAR – Wieluński sp. z o.o. 87-100 Toruń, ul. Wschodnia 38
uzyskane punkty w Kryterium cena waga - 95% - 88,35
Liczba pkt w kryterium - Gwarancja waga - 5% - 2 
Całkowita ilość punktów - 90,35

 
UZASADNIENIE 
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans ceny oraz gwarancji (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp.   





Chełmno dnia 27. 04. 2015 r. 
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 3/2015 
                                                                                                                       
Dot. przetargu nieograniczonego na „Dostawa samochodu osobowego (kombi-van) dla ZWiK w Chełmnie”. 
  
  
WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA   
  
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U.  z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.)  zawiadamia się, że w dniach 22,23 i 24. 04.2015 r. wpłynęły pytania, dotyczące przedmiotowego postępowania przetargowego o następującej treści: 
  
  
  
PYTANIA z dnia 22. 04. 2015 r. wraz z udzielonymi odpowiedziami.                           
Kieruje do Państwa zapytanie o możliwość dopuszczenia do przetargu samochodu o mniejszej długości całkowitej niż mowa w punkcie 13) długość całkowita pojazdu: od 4600 mm do 4900 mm. 
  
Odpowiedź na pytanie: 
  
Zamawiający dopuszcza pojazd o długości całkowitej od 4380 mm do 4900 mm. 
  
Wprowadza się zmianę zapisu znajdującego się w Załączniku nr 4 do SIWZ w punkcie  8.1 ust. 13) oraz w załączniku nr 1 do SIWZ w Wykazie parametrów i wyposażenia w pozycji 13, który otrzymuje brzmienie: Długość całkowita pojazdu: od 4380 mm do 4900 mm; 
  
  
  
  
  
  
PYTANIA z dnia 23. 04. 2015 r. wraz z udzielonymi odpowiedziami.  
  
<> Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące wymienionego przetargu: 
  
1.    Czy Zamawiający dopuszcza samochód o długości 4380 mm ? Samochód ten spełnia wymagania dotyczące pojemności przestrzeni ładunkowej jak i ładowności. 
  
Odpowiedź na pytanie: 
Zamawiający dopuszcza pojazd o długości całkowitej od 4380 mm do 4900 mm. 
  
Wprowadza się zmianę zapisu znajdującego się w Załączniku nr 4 do SIWZ w punkcie  8.1 ust. 13) oraz w załączniku nr 1 do SIWZ w Wykazie parametrów i wyposażenia w pozycji 13, który otrzymuje brzmienie: Długość całkowita pojazdu: od 4380 mm do 4900 mm; 
  
  
2.    Czy Zamawiający dopuszcza samochód, który posiada schowek w desce rozdzielczej, zamykany lecz nie zamykany na klucz ? 
  
Odpowiedź na pytanie: 
Nie. Zamawiający wymaga aby samochód wyposażony był w schowek w desce rozdzielczej zamykany na klucz. 
  
  
  
  
<> Czy Zamawiający dopuszcza samochód z tylnymi hamulcami bębnowymi ? 
  
Odpowiedź na pytanie: 
Zgodnie z SIWZ Zamawiający wymaga: Hamulce tarczowe przednich i tylnych kół; 
  
  
  
  
<> Niniejszym zwracamy się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania dotyczące ww. postępowania. 
  
Pytanie nr 1 
Czy Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu pojazd który posiada tarczowe hamulce osi przedniej i bębnowe hamulce osi tylnej? 
  
Odpowiedź na pytanie: 
Zgodnie z SIWZ Zamawiający wymaga: Hamulce tarczowe przednich i tylnych kół; 
  
  
Pytanie nr 2 
Czy Zamawiający czy dopuści samochód z homologacją ciężarową ? 
  
Odpowiedź na pytanie: 
Tak. Zamawiający dopuszcza samochód posiadający homologację ciężarową. 
  
  
  
<> W związku z ogłoszonym przez Państwa przetargiem na dostawę samochodu zwracam się z zapytaniem czy dopuszczą Państwo do przetargu pojazd: 
1)             z silnikiem o mocy 95 KM 
2)             z wykładziną podłogi przedziału ładunkowego z tworzywa 
3)             z 2-letnią gwarancją na powłokę lakierniczą z jednoczesną 12 letnią gwarancją na perforację nadwozia. 
  
Odpowiedź na pytanie: 
1)   Zgodnie z SIWZ Zamawiający wymaga: Moc silnika co najmniej 73kW / 100 KM. 
2)   Zamawiający dopuszcza pojazd z wykładziną podłogi przedziału ładunkowego z tworzywa sztucznego.
  
Wprowadza się zmianę zapisu znajdującego się w Załączniku nr 4 do SIWZ w punkcie  8.1 ust. 51) oraz w załączniku nr 1 do SIWZ w Wykazie parametrów i wyposażenia w pozycji 51, który otrzymuje brzmienie: Wykładzina podłogi przedziału ładunkowego gumowa lub z tworzywa sztucznego; 
  
3)   Zamawiający dopuszcza 2 letnią gwarancję na powłokę lakierniczą pod warunkiem jednoczesnej minimum 12 letniej gwarancji na perforację nadwozia. 
  
  
PYTANIA z dnia 24. 04. 2015 r. wraz z udzielonymi odpowiedziami.           

Proszę o odpowiedzi na następujące pytania: 
  
„Czy zamawiający dopuści samochód wyposażony w przednie hamulce tarczowe a tylne hamulce bębnowe, zważywszy na fakt posiadania systemów ABS i ESP?” 
  
Odpowiedź na pytanie: 
Zgodnie z SIWZ Zamawiający wymaga: Hamulce tarczowe przednich i tylnych kół; 
  
  
  
„Czy zamawiający dopuści samochód wyposażony w pokrycie podłogi przestrzeni bagażowej tworzywem PVC w zamian za wymaganą wykładzinę podłogi przedziału ładunkowego gumową?” 
  
  
Odpowiedź na pytanie: 
Zamawiający dopuszcza pojazd z wykładziną podłogi przedziału ładunkowego z tworzywa sztucznego (PVC). 
  
Wprowadza się zmianę zapisu znajdującego się w Załączniku nr 4 do SIWZ w punkcie  8.1 ust. 51) oraz w załączniku nr 1 do SIWZ w Wykazie parametrów i wyposażenia w pozycji 51, który otrzymuje brzmienie: Wykładzina podłogi przedziału ładunkowego gumowa lub z tworzywa sztucznego; 
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert i wpłaty wadium, jak również nie zmienia terminu i miejsca otwarcia ofert.   



Chełmno dnia 27. 04. 2015 r. 
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 3/2015 
  
  
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA      Zmiana SIWZ
  
  
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź zm.)  zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „Dostawa samochodu osobowego (kombi-van) dla ZWiK w Chełmnie”. 
  
  
W Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
  
  
w Wykazie parametrów i wyposażenia w pozycji 13 wykazu parametrów i wyposażenia. 
JEST: Długość całkowita pojazdu: od 4600 mm do 4900 mm; 
Otrzymuje on brzmienie: Długość całkowita pojazdu: od 4380 mm do 4900 mm; 
  
w Wykazie parametrów i wyposażenia w pozycji 51 wykazu parametrów i wyposażenia. 
JEST: Wykładzina podłogi przedziału ładunkowego gumowa; 
Otrzymuje brzmienie: Wykładzina podłogi przedziału ładunkowego gumowa lub z tworzywa sztucznego; 
  
  
  
W Załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
  
w punkcie 8.1. ust. 13), 
JEST: Długość całkowita pojazdu: od 4600 mm do 4900 mm; 
Otrzymuje on brzmienie: Długość całkowita pojazdu: od 4380 mm do 4900 mm; 
  
w punkcie 8.1. ust. 51), 
JEST: Wykładzina podłogi przedziału ładunkowego gumowa; 
Otrzymuje brzmienie: Wykładzina podłogi przedziału ładunkowego gumowa lub z tworzywa sztucznego; 
  
  
  
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert i wpłaty wadium, jak również nie zmienia terminu i miejsca otwarcia ofert. Na stronie internetowej http://www.bip.chelmno.pl/ zamieszczono do pobrania zmodyfikowany Załącznik nr 1 i 4 do SIWZ, zawierający zmienione zapisy. 
Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić zmiany wprowadzone zmiany SIWZ podczas sporządzania ofert, w tym także podczas wypełniania załączników i druków. Oferty złożone bez zastosowania się do zmiany podlegać będą odrzuceniu jako niezgodne z SIWZ. 
Pozostałe zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostają bez zmian.



Załączniki po zmianach:








Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Nad Groblą 2, 86-200 Chełmno Ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę pod nazwą:   

Dostawa samochodu osobowego (kombi-van) dla ZWiK w Chełmnie.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: 
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Nad Groblą 2, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6864933, faks 056 6864933.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.chelmno.plI. 
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

Dostawa samochodu osobowego (kombi-van) dla ZWiK w Chełmnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
a) Dostawa samochodu osobowego (typu kombi-van) - 5 osobowego. 
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
34.10.00.00-8, 34.11.00.00-1, 34.13.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 
1. Wysokość wadium. 
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 
2000,00 zł. - dwa tysiące złotych 
2. Forma wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a) pieniądzu; 
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
c) gwarancjach bankowych; 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 9. 2. SIWZ wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.

III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 9. 2. SIWZ wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.

III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 9. 2. SIWZ wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 9. 2. SIWZ wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 9. 2. SIWZ wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) dowód wniesienia wadium, 
b) opis techniczny samochodu z uwzględnieniem parametrów wraz z rysunkiem lub zdjęciem samochodu. c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt 8 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95
2 - Gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, 
3) zmiany w zakresie wynagrodzenia tj. w przypadku gdy zmiana wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). 
4) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 2. Wszelkie zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
 www.bip.chelmno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 
Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Nad Groblą 2, 86 - 200 Chełmno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 
29.04.2015 godzina 10:00, 
miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Nad Groblą 2, pokój nr 17, 86-200 Chełmno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SEKCJA V. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:   
    
Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Nad Groblą 2,   
86 – 200 Chełmno   
W dniu 29 kwiecień 2015 r. o godz. 10:30   
   
SEKCJA VI.  Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniony jest:   
Bogusław Cacałowski     
tel. (056) 686-04-10 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00.   
e-mail: wodociagi@zwik.chelmno.pl.   
   
SEKCJA VII. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.04.2015 r. Numer ogłoszenia: 89786 – 2015; 


Dokumentacja do pobrania:




Załączniki w formie edytowalnej:



Załączniki

Powiadom znajomego