W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego w Chełmnie.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GM-OŚ.271.4.2013.JB
Zamawiający Gmina Miasto Chełmno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot określonych na podstawie art.11 ust.8
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert do realizacji zadania została wybrana najkorzystniejsza oferta: „KAMEX” Zbigniew Ćwikliński, Wielkie Czyste, 86-212 Stolno.


Wyniki postępowania:



Uwaga!!!


Dnia 17.04.2013r. wprowadzono zmianę treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.



Chełmno: Administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego
w Chełmnie
Numer ogłoszenia: 149352 - 2013;
data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, faks 56 6771774.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego w Chełmnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cmentarnych polegających na administrowaniu cmentarzem komunalnym w Chełmnie położonym przy ul. Gen. Jastrzębskiego wraz z terenami do niego przypisanymi (obręb nr 3 działka nr 4/1 o powierzchni 1,6810 ha, działka nr 1/1 o powierzchni 0,6334 ha, działka nr 5/1 o powierzchni 1,2558 ha, działka nr 8/1 o powierzchni 1,1901 ha - zapisane w KW 78 i KW 683) w następującym zakresie: 1.Udostępnienie terenów pod groby i pobieranie opłat cmentarnych w wysokościach ustalonych Zarządzeniem nr 91/2009 Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 21 maja 2009r.
2.Prowadzenie ewidencji uzyskanych wpływów z opłat cmentarnych i poniesionych kosztów związanych z administrowaniem cmentarzem udokumentowanych fakturami, rachunkami lub innymi dokumentami.
3.Przestrzeganie urządzania cmentarza komunalnego zgodnie z planami zagospodarowania. 4.Nadzorowania nad korzystaniem z cmentarza komunalnego, w szczególności nad pochówkiem i ekshumacją zmarłych oraz zakładaniem i budową grobów zgodnie z przepisami prawa.
5.Prowadzenie dokumentacji cmentarnej (księgi cmentarne i inne) przewidzianej przepisami. 6.Przyjmowanie zwłok do pochowania na cmentarzu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7.Przygotowanie cmentarza do uroczystości pogrzebowych i świąt.
8.Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym ogrodzenia cmentarza, bram wjazdowych i bramek wejściowych.
9.Utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez wykonywanie bieżących napraw i konserwacji nawierzchni dróg, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej z lampami, drenażu melioracyjnego łącznie z piaskownikiem.
10.Utrzymanie terenu cmentarza i parkingu w należytym stanie sanitarno-porządkowym (zawarcie umowy na odbiór odpadów komunalnych, usuwanie zanieczyszczeń z dróg i parkingu).
11.Utrzymanie czystości i porządku na parkingu przed cmentarzem i na drodze dojazdowej do cmentarza.
12.Zimowe utrzymanie parkingu i alei głównych poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości. 13.Opieka nad grobami opuszczonymi polegająca na odchwaszczaniu nagrobków terenu przy nagrobku, oraz zbieraniu pozostawionych odpadów (wypalone znicze). Za grób opuszczony uznaje się grób istniejący, pozostawiony bez opieki rodziny, na którym nie są wykonywane zabiegi pielęgnacyjne i porządkowe.
14.Stałej konserwacji i pielęgnacji zieleni, na terenie cmentarza i parkingu.
15.Zabezpieczenia stałej dostawy wody.
16.Pokrycia wszystkich kosztów związanych z utrzymaniem i administracją cmentarza. 17.Modernizacji i remontów kapitalnych obiektów cmentarza w tym istniejących grobowców (stanowiących własność Gminy Miasta Chełmna).
18.Zagospodarowanie terenu cmentarza, ustawienie 10 sztuk ławek, 10 koszy na odpady o poj. max 40 l.
19.Usytuowania na terenie cmentarza WC i utrzymanie w należytym stanie technicznym i sanitarno-porządkowym.
20.Wykonanie darmowych pochówków na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmnie.
21.Stałej całorocznej opieki nad grobami zleconymi przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie.
22.Podjęcie odpowiednich działań w przypadku powstania klęski żywiołowej w granicach administracyjnych miasta Chełmna, a w szczególności do transportu zwłok z miejsca katastrofy i przygotowania miejsc grzebalnych.
23.Utrzymanie czytelności i uaktualnianie regulaminu korzystania z cmentarza w razie konieczności zmian.
24.Otwieranie i zamykanie cmentarza w porze letniej o godz. 7.00 i 22.00 w porze zimowej o godz. 8.00 i 16.00.
25.Wyposażenie cmentarza w windę opuszczającą trumnę do grobu i ruszt na wiązanki.
26.W ramach wykonania zamówienia administrator ma obowiązek znać obowiązujące przepisy prawa w zakresie:
- urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych i chowania zmarłych,
- prowadzenia ewidencji grobów,
- postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi,
- ochrony konkurencji i konsumentów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.  
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
4.Wadium może zostać wniesione w jednej z poniższych form:
a.pieniądzu
b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c.gwarancjach bankowych
d.gwarancjach ubezpieczeniowych
e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późń. zm).
5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer: Gmina Miasto Chełmno Bank Spółdzielczy w Chełmnie - Nr rachunku 50948600050000036120000029 z dopiskiem: Przetarg - Administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego w Chełmnie. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zapisów pkt VIII.11. SIWZ Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda udokumentowania posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o ubezpieczeniu cmentarza w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej do kwoty minimum 150.000,00 zł - załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
5.Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ lub załącznik nr 6 do SIWZ. 6.Oświadczenie dot. okoliczności wymienionych w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych - załącznik nr do SIWZ - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno pokój 103 - Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno pokój 101 - Biuro Informacji Publicznej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia




Załączniki

Powiadom znajomego