W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie”.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP-1/2013
Zamawiający Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14000 euro, poniżej kwot unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie”. Przeprowadzono badanie i ocenę złożonych ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. cena (kryteria oceny ofert). Wygrała oferta nr 1 Wykonawcy ENEA S.A. ul. Górecka 1 60-201 Poznań, który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Chełmno, dnia 06.03.2013 r.
 
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 1/2013
 
 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie”. 
  
Przeprowadzono badanie i ocenę złożonych ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. cena (kryteria oceny ofert). 
  
Wygrała oferta nr 1 Wykonawcy ENEA S.A. ul. Górecka 1 60-201 Poznań, który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
 
Dane wybranej oferty:
Cena realizacji zamówienia cena oferty: 397283,87 zł, (brutto). 
Liczba uzyskanych punktów – 100
 
Pozostali Wykonawcy także spełnili określone przez Zamawiającego  warunki udziału w postępowaniu, a złożone przez nich oferty spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
Poniżej przedstawiono tabelę zawierającą wykaz Wykonawców, ze streszczeniem oceny i porównaniem złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją.
 
WYKONAWCA Oferta oznaczona nr 1 złożona przez:
ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-201 Poznań
uzyskane punkty w Kryterium cena (waga - 100%) - 100,00
 
 
WYKONAWCA Oferta oznaczona nr 2 złożona przez:
PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie – Obrót Energią Elektryczną
ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa
uzyskane punkty w Kryterium cena (waga - 100%) – 90,55
 
WYKONAWCA Oferta oznaczona nr 3 złożona przez:
Energa Obrót SA, Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
uzyskane punkty w Kryterium cena (waga - 100%) – 96,37
 
WYKONAWCA Oferta oznaczona nr 4 złożona przez:
PGE Obrót S.A. ul. 8-go Marca 6 35-959 Rzeszów
PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysko-Kamiennej
Al. M.J. Piłsudskiego 51 26-110 Skarżysko-Kamienna
uzyskane punkty w Kryterium cena (waga - 100%) – 94,95
 
WYKONAWCA Oferta oznaczona nr 5 złożona przez:
„CORRENTE” Sp. z o.o.
ul. Konotopska 4, 05-850 Ożarów Mazowiecki
uzyskane punkty w Kryterium cena (waga - 100%) – 96,42
 
WYKONAWCA Oferta oznaczona nr 6 złożona przez:
PGNiG S.A. Pomorski Oddział Handlowy
ul. Wałowa 41/43, 80-858 Gdańsk
uzyskane punkty w Kryterium cena (waga - 100%) – 93,94
 
WYKONAWCA Oferta oznaczona nr 7 złożona przez:
GREEN S.A. ul. Prosta 32, 00-838 Warszawa
uzyskane punkty w Kryterium cena (waga - 100%) – 93,84

UZASADNIENIE 
 
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści SIWZ. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans ceny (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp.
 
Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2). 






Chełmno dnia 22. 02. 2013 r.
 
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 1/2013
 
Wykonawcy biorący
udział w postępowaniu
 
  
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA    
  
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U.     z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź zm.)  zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów            i Kanalizacji w Chełmnie”.   
W Załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w § 6 ust. 5
JEST:

„W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości wystawionej faktury adresat faktury złoży pisemną reklamację, dołączając jednocześnie sporną fakturę. Reklamacja winna być rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie do 14 dni.”
 
Otrzymuje on brzmienie:
„W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości wystawionej faktury adresat faktury złoży pisemną reklamację, dołączając jednocześnie kopię spornej faktury. Reklamacja winna być rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie do 14 dni.”
 
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert i wpłaty wadium, jak również nie zmienia terminu i miejsca otwarcia ofert. Na stronie internetowej http://www.bip.chelmno.pl/ zamieszczono do pobrania zmodyfikowany Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający zmienione zapisy. 
Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić zmiany wprowadzone zmiany SIWZ podczas sporządzania ofert, w tym także podczas wypełniania załączników i druków. Oferty złożone bez zastosowania się do zmiany podlegać będą odrzuceniu jako niezgodne z SIWZ. Pozostałe zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostają bez zmian.

zmieniony załącznik nr 4 Załącznik nr 4 po zmianie



Chełmno dnia 22. 02. 2013 r.
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 1/2013
                                                                                                                      

  
PYTANIA z dnia 20. 02. 2013 r. wraz z udzielonymi odpowiedziami.                                                                                                  
 
Dot.     przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie”
 
WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA   
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.)  zawiadamia się, że w dniu 20.02.2013 r. wpłynęły pytania, dotyczące przedmiotowego postępowania przetargowego o następującej treści:
 
Pytanie 1.
Wnosimy o usunięcie pkt. 3 z Rozdziału III, gdyż za parametry techniczne odpowiada lokalny OSD
 
Pytanie 2.
Wnosimy o zmianę ust. 2 § 5 Załącznika nr 4 oraz w ust. 3 § 6 Załącznika nr 4 do SIWZ na zapis o treści: „Zmiany Umowy w zakresie zmiany cen są dopuszczalne w przypadku zmiany kosztów wpływających na kalkulację cen energii elektrycznej, a w szczególności w przypadku zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub podatku akcyzowego lub wprowadzenia lub zmiany innych opłat lub podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej. W takich przypadkach ceny za energię elektryczną dostarczaną na podstawie Umowy ulegają automatycznie korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian. Sprzedawca poinformuje Klienta na piśmie o korekcie ceny energii elektrycznej dostarczanej na podstawie Umowy, wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę tej korekty. Nowe ceny energii elektrycznej będą obowiązujące dla Sprzedawcy i Klienta od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian przepisów prawnych stanowiących podstawę do ich korekty"
 
Pytanie 3.
Wnosimy o usunięcie z ust. 5 § 6 Załącznika nr 4 do SIWZ zwrotu: „dołączając jednocześnie sporną fakturę", gdyż w przypadku reklamacji Zamawiający otrzyma korektę do wcześniej wystawionej faktury a nie nową fakturę.
 
Pytanie 4.
Wnosimy o podanie daty od kiedy Zamawiający planuje zakup energii elektrycznej.
 
Pytanie 5.
Wnosimy o uzupełnienie wzoru umów o następujący zapis:
W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa do wypowiedzenia umowy Klient zostanie zobowiązany do zapłaty odszkodowania, którego wysokość wyznaczona będzie na podstawie wzoru określonego poniżej
Wo = (Ez-Ew) * (Ce-K)
gdzie:
Wo - wysokość odszkodowania
Ez - wolumen energii zakontraktowanej przez Klienta,
Ew- wolumen energii wykorzystanej przez Klienta
Ce - cena energii określona w umowie obowiązująca w momencie naliczania odszkodowania
K - aktualna wartość podatku akcyzowego + cena minimalna  energii elektrycznej na rynku
bilansującym określona w IRiESP + koszt obowiązków wynikających Prawa energetycznego
obowiązującego w momencie naliczania odszkodowania
 
Odpowiedź na pytanie 1:
Zamawiający nie uwzględnia propozycji Wykonawcy.
 
Odpowiedź na pytanie 2:
Zamawiający nie uwzględnia propozycji Wykonawcy.
 
Odpowiedź na pytanie 3:
Wprowadza się zmianę zapisu znajdującego się w Załączniku nr 4  do SIWZ w § 6 ust. 5, który otrzymuje brzmienie:
 „W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości wystawionej faktury adresat faktury złoży pisemną reklamację, dołączając jednocześnie kopię spornej faktury. Reklamacja winna być rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie do 14 dni.”
 
Odpowiedź na pytanie 4:
Przewidywany termin rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej to 01.05.2013 r.
 
Odpowiedź na pytanie 5:
Zamawiający nie uwzględnia propozycji Wykonawcy.
 
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert i wpłaty wadium, jak również nie zmienia terminu i miejsca otwarcia ofert.   





Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 1/2013
   
Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Nad Groblą 2,86-200 Chełmno  OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ POD NAZWĄ:    
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie”.          


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Nad Groblą 2, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel.             056 6864933      , faks 056 6864933.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.chelmno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem przetargu jest: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie - sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie określonych w Załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Zamówienie obejmuje wykaz wszystkich punktów odbioru energii wyszczególnionych w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3) Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 4) Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy 1530099 kWh, w tym energia rozliczana: a. całodobowo w grupie C11 27576 kWh b. w strefie 1 szczytowej dla grupy C12a, 3128 kWh c. w strefie 2 pozaszczytowej dla grupy C12a, 7998 kWh d. w strefie 1 szczytowej dla grupy B22, 383142 kWh e. w strefie 2 pozaszczytowej dla grupy B22, 1108255 kWh 5) Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 587 kW (w sezonie letnim obniżona do 557 kW). 6) Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru zostały przedstawione w załączonym zestawieniu zbiorczym załącznik nr 3. 7) Wykonawcy zobowiązani są do dokonania własnej kalkulacji cenowej i zebrania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do określenia odpowiedniej taryfy i ceny dla poszczególnych punktów poboru energii. 8) Koszty oględzin miejsc niezbędnych do kalkulacji cenowej ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·         Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, (o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) po zaistnieniu okoliczności zgodnie z u.p.z.p. i warunkami umowy. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku konieczności udzielenia zamówienia po zakończeniu obowiązywania umowy, a przed wejściem w życie kolejnej umowy, która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia nowego przetargu na zakup energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla nowych punktów poboru uruchomionych w okresie objętym zamówieniem.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6000,00 zł (PLN) Słownie: sześć tysięcy złotych PLN.

III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczania energii elektrycznej Zamawiającego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Dowód wpłacenia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy. Ustala się, że postanowienia umowy mogą być zmienione w sytuacji: a. wystąpienia siły wyższej, b. wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c. wprowadzenie zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług lub stawek podatku akcyzowego, d. w sytuacji konieczności sprzedaży energii elektrycznej dla nowego punktu poboru nie objętego załącznikiem nr 1 do Umowy lub dla punktu, w którym nastąpił znaczący przyrost lub obniżka mocy w związku z dokonaną rozbudową, w sytuacji likwidacji istniejącego punktu poboru energii elektrycznej, dokonana zostanie zmiana przedmiotowego załącznika bez konieczności renegocjowania warunków Umowy, e. wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zmawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, f. gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, g. zmiany podmiotu odpowiedzialnego za rozliczanie niezbilansowanej energii elektrycznej dostarczonej i pobranej z systemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Nad Groblą 2, 86-200 Chełmno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Nad Groblą 2, pokój nr 17, 86-200 Chełmno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V.  Otwarcie ofert w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie przy ul. Nad Groblą 2. nastąpi dnia -    26. 02. 2013 r. godz. 09:30 

VI. Upoważnionymi do kontaktów z oferentami jest: Bogusław Cacałowski tel. 56 686 04 10       

VII. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w 
Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18. 02. 2013 r. (numer ogłoszenia 66302-2013). 

 Dokumentacja Przetargowa do pobrania:

Załączniki

Powiadom znajomego