W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Przetarg Nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa materiałów potrzebnych do wymiany sieci wodociągowej w Chełmnie.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP-4/2011
Zamawiający Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 14000 euro poniżej kwot unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Chełmno, dnia 16. 05. 2011 r. Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 4/2011 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY Zamawiający działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę materiałów potrzebnych do wymiany sieci wodociągowej w Chełmnie”. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. najniższa cena. Wygrała oferta nr 1 Wykonawcy RUREX Sp. z o.o., który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dane wybranej oferty: RUREX Sp. z o.o. ul. Bodycha 8-A 05-816 OPACZ k/W-wy Oddział Bydgoszcz, ul. Rozłogi 22 85-179 Bydgoszcz • Cena realizacji zamówienia cena oferty: 68370,66 zł, (brutto). • Liczba uzyskanych punktów – 100
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 4/2011 
Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Nad Groblą 2 86-200 Chełmno OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ POD NAZWĄ: 
Dostawa materiałów potrzebnych do wymiany sieci wodociągowej w Chełmnie.

przeprowadzony zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
 
1.        Zamawiający: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Nad Groblą 2, 86 – 200 Chełmno.
2.        Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony. Wartość zamówienia powyżej 14000 euro, poniżej kwot unijnych.
3.        Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej http://www.bip.chelmno.pl.
4.        Przedmiot zamówienia:
Dostawa materiałów potrzebnych do budowy drugostronnego zasilania miasta w wodę. Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
44163100-1 Rury
44470000-5 Wyroby z żeliwa
42131230-7 Zawory zasuwowe
44423450-0 Tabliczki firmowe
44523300-5 Osprzęt
44531600-7 Nakrętki
44531400-5 Śruby
44532200-0 Podkładki
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.        Termin realizacji zamówienia: Termin realizacji zadania: od daty podpisania umowy do 30 września 2011 r. Sukcesywnie w ciągu 7 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego zlecenia.
7.        Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zamieszczone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
8.        Wymagane wadium:  1000,00 zł
9.        Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
10.    Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
       w Chełmnie przy ul. Nad Groblą 2.
Termin składania ofert upływa    -    29. 04. 2011 r. godz. 9: 00 
11.    Termin związania ofertą: 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert
12.    Otwarcie ofert w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
       w Chełmnie przy ul. Nad Groblą 2. nastąpi dnia -    29. 04. 2011 r. godz. 9: 30
13.    Upoważnionymi do kontaktów z oferentami jest: Bogusław Cacałowski tel. 56 686 04 10.
14.    Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20. 04. 2011 r. (numer ogłoszenia 86062-2011). 
Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 3

Chełmno dnia 22. 04. 2011 r.
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 4/2011
                                                                                                                      

PYTANIA z dnia 21. 04. 2011 r. wraz z udzielonymi odpowiedziami.                                                                                                 
Dot.     przetargu nieograniczonego na: Dostawa materiałów potrzebnych do wymiany sieci wodociągowej w Chełmnie.


 
WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA   
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)  zawiadamia się, że w dniu 21. 04. 2011 r. wpłynęły pytania, dotyczące przedmiotowego postępowania przetargowego o następującej treści:
 
1.    Czy kształtki mają być wykonane z żeliwa szarego czy sferoidalnego;
2.    Czy kształtki żeliwne mają zostać pokryte farbą proszkową ochronną czy też farbą bitumiczną czarną.
3.    Czy w pozycjach : 4,5,7,9,10,22,23,24 formularza cenowego  - mają być urządzenia wykonane z żeliwa szarego czy sferoidalnego oraz podać PN owiertu ?
4.    Czy w pozycjach : 16,18,19 formularza cenowego - mają być kołnierze ze stali, z żeliwa czy z PEHD oraz na jakie ciśnienie ma być ich owiert ?
5.    Czy w pozycji 29 formularza cenowego - skrzynka zasuwowa ma być z PEHD czy żeliwna ?
 
Odpowiedź na pytanie 1: Kształtki mają być wykonane z żeliwa sferoidalnego. Kołnierze wykonane ze stali ocynk.
Odpowiedź na pytanie 2: Kształtki pokryte farbą proszkową ochronną.
Odpowiedź na pytanie 3: Armatura w pozycjach : 4,5,7,9,10,22,23,24 formularza ofertowego  - wykonana z żeliwa sferoidalnego, ciśnienie PN 10.
Odpowiedź na pytanie 4: Kołnierze w pozycjach: 14, 16, 18, 19 formularza ofertowego - wykonane ze stali ocynk, ciśnienie PN 10
Odpowiedź na pytanie 5: W pozycji 29 formularza ofertowego - skrzynka zasuwowa z PEHD lub żeliwna.
 
 
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert i wpłaty wadium, jak również nie zmienia terminu i miejsca otwarcia ofert.     

Chełmno dnia 22. 04. 2011 r.
 
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 4/2011
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu   
 
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA   
 
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U.       z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)  zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów            i Kanalizacji w Chełmnie”.
 
W Załączniku nr 1 (Formularz Ofertowy) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tabeli armatury w wierszu nr 6, 8, 11,
 
Jest: ciśnienie PN 16
 
Otrzymuje on brzmienie: ciśnienie PN 10
 
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert i wpłaty wadium, jak również nie zmienia terminu i miejsca otwarcia ofert. Na stronie internetowej http://www.bip.chelmno.pl/ zamieszczono do pobrania zmieniony Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający zmienione zapisy.
Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić zmiany wprowadzone „Zmianą treści SIWZ” podczas sporządzania ofert, w tym także podczas wypełniania załączników i druków. Oferty złożone bez zastosowania się do zmiany, podlegać będą odrzuceniu jako niezgodne z SIWZ.
Pozostałe zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostają bez zmian.





Chełmno, dnia 16. 05. 2011 r.
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 4/2011
 
 
 
 
 
ZAWIADOMIENIE 
O WYBORZE OFERTY 
 
Zamawiający działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na  „Dostawę materiałów potrzebnych do wymiany sieci wodociągowej w Chełmnie”. 
Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. najniższa cena. 
Wygrała oferta nr 1 Wykonawcy RUREX Sp. z o.o., który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
 
Dane wybranej oferty:
 
RUREX Sp. z o.o. ul. Bodycha 8-A
05-816 OPACZ k/W-wy
Oddział Bydgoszcz, ul. Rozłogi 22
85-179 Bydgoszcz
 
Cena realizacji zamówienia cena oferty: 68370,66 zł, (brutto). Liczba uzyskanych punktów -100
    
 
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertą:
 
WYKONAWCA
Oferta oznaczona nr 1 złożona przez:
RUREX Sp. z o.o. ul. Bodycha 8-A, 05-816 OPACZ k/W-wy
Oddział Bydgoszcz, ul. Rozłogi 22, 85-179 Bydgoszcz
uzyskane punkty w Kryterium cena – 100,00
 
WYKONAWCA
Oferta oznaczona nr 2 złożona przez:
Jarosław Halarewicz, Henryk Bogusz
„BOHAMET-ARMATURA” SP.J.
Ciele, ul. Kościelna 2, 86-005 Białe Błota
uzyskane punkty w Kryterium cena – 97,00
 
WYKONAWCA
Oferta oznaczona nr 3 złożona przez:
PRZEDSIĘBIORSTWO Usługowo-Produkcyjne Budownictwa
“ALFA” Sp z o.o.
82-500 Kwidzyn, ul. Żwirowa 4
uzyskane punkty w Kryterium cena – 86,00
 
WYKONAWCA
Oferta oznaczona nr 4 złożona przez:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWEGO POMPAMI I ARMATURĄ PRZEMYSŁOWĄ
EMET-IMPEX Spółka z o.o.
70-101 Szczecin, ul. Madalińskiego 9
Oferta odrzucona
 
WYKONAWCA
Oferta oznaczona nr 5 złożona przez:
Alfa Napiórkowski Andrzej
87-100 Toruń, ul. Wielki Rów 30
Oferta odrzucona
 
    
  
UZASADNIENIE 
 
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści SIWZ. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans ceny (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp. 
  
Wykonawca wykluczony z postępowania:
Alfa Napiórkowski Andrzej. Wykonawca został wykluczony na mocy art. 24 ust 2 pkt. 4) ustawy Pzp. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp oferta Wykonawcy zostaje uznana za odrzuconą. 
Uzasadnienie: Zamawiający pismem z dnia 05.05.2011 roku wezwał wykonawcę do uzupełnienia dokumentu – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Złożony w ofercie dokument wystawiony został dnia 02.11.2009 tj. wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Uzupełniony przez Wykonawcę dokument został złożony w terminie wskazanym w wezwaniu, niemniej jednak – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione jest dnia 02.11.2009 r. tj. wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, tym samym dokument ten nie potwierdza spełnienia warunku udziału w postępowaniu w terminie określonym ustawą. 
Powyższy dokument winien posiadać oprócz potwierdzenia zgodności kserokopii z oryginałem, potwierdzenie organu wydającego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że jest ono aktualne na dzień - nie  wcześniej  niż  6  m-cy  przed  upływem terminu składania ofert i nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
W świetle powyższego ww. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, a tym samym jego wykluczenie na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4) ustawy oraz odrzucenie jego oferty w trybie art. 24 ust. 4 ustawy jest uzasadnione. 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji. 
 
Oferta odrzucona z postępowania: 
Odrzucono ofertę Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego Pompami i Armaturą Przemysłową EMET-IMPEX Spółka z o.o. Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.). 
Uzasadnienie: Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedstawił szczegółowe warunki jakie spełniać mają oferowane zasuwy. W celu zweryfikowania zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami, Wykonawcy byli zobowiązani do złożenia kart katalogowych zasuw. Z przedstawionej przez Wykonawcę w swojej ofercie karty katalogowej zasuw wynika, iż są one o odmiennej charakterystyce niż wymagał Zamawiający. Tak więc zaoferowany przez Wykonawcę asortyment nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ. 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji. 
  
Zamawiający informuje, że umowa o zamówienie publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1).

Załączniki

Powiadom znajomego