W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP-2/2011
Zamawiający Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14000 euro, poniżej kwot unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 2/2011 Chełmno dnia 08. 04. 2011 r. WYBÓR OFERTY Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zawiadamia się, że komisja przetargowa prowadząca postępowanie na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie” wybrała niżej wymienioną ofertę do realizacji zamówienia: Vattenfall Sales Sp. z o.o. ul. Barlickiego 2, 44-100 Gliwice Dane wybranej oferty: • Cena realizacji zamówienia cena oferty: 567827,69 zł, (brutto). • Liczba uzyskanych punktów – 100
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 2/2011
 
 
Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Nad Groblą 2 86-200 Chełmno OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ POD NAZWĄ: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie”. 

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Nad Groblą 2, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6864933, faks 056 6864933.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.chelmno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem przetargu jest: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie - sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie określonych w Załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Zamówienie obejmuje wykaz wszystkich punktów odbioru energii wyszczególnionych w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3) Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 4) Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy 1752835 kWh, w tym energia rozliczana: a. całodobowo w grupie C11 21547 kWh b. w strefie 1 szczytowej dla grupy C12a, 2478 kWh c. w strefie 2 pozaszczytowej dla grupy C12a, 6572 kWh d. w strefie 1 szczytowej dla grupy B22, 445517 kWh e. w strefie 2 pozaszczytowej dla grupy B22, 1276721 kWh 5) Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 587 kW (w sezonie letnim obniżona do 557 kW). 6) Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru zostały przedstawione w załączonym zestawieniu zbiorczym załącznik nr 3 do siwz. 7) Wykonawcy zobowiązani są do dokonania własnej kalkulacji cenowej i zebrania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do określenia odpowiedniej taryfy i ceny dla poszczególnych punktów poboru energii. 8) Koszty oględzin miejsc niezbędnych do kalkulacji cenowej ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·         Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, (o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) po zaistnieniu okoliczności zgodnie z u.p.z.p. i warunkami umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6000 PLN Słownie: sześć tysięcy złotych PLN.
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczania energii elektrycznej Zamawiającego załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul.Nad Groblą 2, 86-200 Chełmno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Nad Groblą 2, pokój nr 15 86-200 Chełmno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
1.        Otwarcie ofert w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
       w Chełmnie przy ul. Nad Groblą 2. nastąpi dnia -    06. 04. 2011 r. godz. 9 30
2.        Upoważnionymi do kontaktów z oferentami jest: Bogusław Cacałowski tel. 56 686 04 10
3.        Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29. 03. 2011 r. (numer ogłoszenia 57658-2011).
  Dokumenty do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków ZamówieniaZałącznik nr 1Załącznik nr 2Załącznik nr 3Załącznik nr 4


Chełmno dnia 04. 04. 2011 r.
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 2/2011
                                                                                                                      

  PYTANIA z dnia 30. 03. 2011 r. wraz z udzielonymi odpowiedziami.                                                                                                 
 
Dot.     przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie”
 
WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA   
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)  zawiadamia się, że w dniu 30. 03. 2011 r. wpłynęły pytania, dotyczące przedmiotowego postępowania przetargowego o następującej treści:
 
1. Czy obiekty w grupie taryfowej B22  posiadają układy pomiarowe dostosowane do zmiany sprzedawcy/zasad TPA? Czy zamawiający jest świadomy tego że musi to zrobić na własny koszt , a ewentualna procedura potrwa 2-3 miesięcy. Informujemy , iż zgodnie z instrukcją  Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Państwa Operatora Systemu Dystrybucyjnego właścicielem układu pomiarowego  grupie taryfowej B jest odbiorca energii, czyli Państwo , zatem do Państwa należą wszelkie koszty związane z dostosowaniem układu do wymogów zmiany sprzedawcy energii. Fakt czy układy pomiarowe są dostosowane do w/w wymogów ma bezpośredni wpływ na termin rozpoczęcia dostaw energii. Brak takiego dostosowania może spowodować niemożność wykonania umowy z winy zamawiającego lub opóźnić rozpoczęcie dostaw.
 
 
2. Wnosimy o dodanie następującej klauzuli do umowy " Zmiany Umowy w zakresie zmiany cen są dopuszczalne w przypadku zmiany kosztów wpływających na kalkulację cen energii elektrycznej, a w szczególności w przypadku zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub podatku akcyzowego lub wprowadzenia lub zmiany innych opłat lub podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej. W takich przypadkach ceny za energię elektryczną dostarczaną na podstawie Umowy ulegają automatycznie korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian. Sprzedawca poinformuje Klienta na piśmie o korekcie ceny energii elektrycznej dostarczanej na podstawie Umowy, wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę tej korekty. Nowe ceny energii elektrycznej będą obowiązujące dla Sprzedawcy i Klienta od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian przepisów prawnych stanowiących podstawę do ich korekty"
 
 
3. Jaki jest przewidywany termin rozpoczęcia sprzedaży energii uwzględniający proces zmiany sprzedawcy.
 
 
Odpowiedź na pytanie 1:
Punkty poboru energii znajdujące się w grupie taryfowej B22 posiadają układy pomiarowe spełniające wymogi procedury TPA (są dostosowane do zmiany sprzedawcy) – Załącznik nr 3 do SIWZ.
 
Odpowiedź na pytanie 2:
 
Zamawiający nie uwzględnia propozycji Wykonawcy.
 
Odpowiedź na pytanie 3:
 
Umowa na sprzedaż energii elektrycznej dotycząca Obiektu - Przepompownia ścieków, Przemysłowa - jest w trakcie wypowiedzenia (okres wypowiedzenia dwa miesiące).
Dla pozostałych obiektów aktualnie obowiązująca umowa sprzedaży energii elektrycznej zawarta została na czas oznaczony i obowiązuje do dnia 30. 04. 2011 r.
Przewidywany termin rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej to 01. 05. 2011 r. za wyjątkiem Obiektu - Przepompownia ścieków, Przemysłowa – co do którego obecna umowa na sprzedaż energii elektrycznej jest w trakcie wypowiedzenia.
 
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert i wpłaty wadium, jak również nie zmienia terminu i miejsca otwarcia ofert.   
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.



Chełmno dnia 04. 04. 2011 r.
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 2/2011
                                                                                                                      

 
PYTANIA z dnia 31. 03. 2011 r. wraz z udzielonymi odpowiedziami.                                                                                                   
Dot.     przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie”
 
WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA   
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)  zawiadamia się, że w dniu 31. 03. 2011 r. wpłynęły pytania, dotyczące przedmiotowego postępowania przetargowego o następującej treści:
 

1. W załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy w § 6 ust. 4 widnieje zapis:
 „W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości wystawionej faktury adresat faktury złoży pisemną reklamację, dołączając jednocześnie sporną fakturę. Reklamacja winna być rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie do 7 dni”.
Ustawowy termin rozpatrywania reklamacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623, poz. 623, z późn. zm.), wynosi 14 dni w związku z czym zwracamy się z prośbą o modyfikację przedmiotowego zapisu do treści:
„W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości wystawionej faktury adresat faktury złoży pisemną reklamację, dołączając jednocześnie sporną fakturę. Reklamacją winna być rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie do 14 dni”.
 

2. Dotyczy zapisu rozdziału III, punkt 3 SIWZ. Informujemy, iż wszystkie zapisy dotyczące standardów technicznych energii elektrycznej powinny znaleźć odniesienie w umowie o świadczenie usług dystrybucyjnych. W przypadku umowy sprzedaży można jedynie mówić o zapewnieniu parametrów jakościowych obsługi. Wnosimy o wykreślenie tego punktu.

 

3. Dotyczy zapisu rozdziału III, punkt 7 SIWZ. Czy kalkulacja cenowa, o której mowa w przywołanym punkcie, ma zostać dokonana w oparciu o formularz ofertowy, stanowiący załącznik 1 do SIWZ? Czy Wykonawca jest zobligowany do przygotowania dodatkowego załącznika cenowego według własnego wzoru i dołączenia go do oferty niezależnie od formularza ofertowego?

 

4. Czy wszystkie obiekty wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ zlokalizowane są na terenie Energa-Operator S.A.?

 

5. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny jednostkowej energii elektrycznej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy? Jeśli tak wnosimy o zmodyfikowanie zapisu §5 projektu umowy, punkt 2 następująco: „Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, na skutek urzędowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym”.

 
 
Odpowiedź na pytanie 1:
Wprowadza się modyfikację zapisu znajdującego się w Załączniku nr 4  do SIWZ w § 6 ust. 4 który otrzymuje brzmienie:
„W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości wystawionej faktury adresat faktury złoży pisemną reklamację, dołączając jednocześnie sporną fakturę. Reklamacją winna być rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie do 14 dni”.
 
Odpowiedź na pytanie 2:
Zapis w rozdziale III ust. 3) SIWZ, wskazuje jedynie akty prawne, które szczegółowo określają warunki jakie powinna spełniać dostarczana energia elektryczna. Zamawiający nie rozszerza zakresu warunków określonych w przepisach.
Zamawiający nie uwzględnia propozycji Wykonawcy.
 
Odpowiedź na pytanie 3:
Kalkulacja cenowa winna być dokonana w oparciu o warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przedstawiona w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców składania w ofercie dodatkowych załączników cenowych.
 
Odpowiedź na pytanie 4:
Wszystkie obiekty wymienione w Załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zlokalizowane są na terenie obsługiwanym przez Energa –Operator S.A.
 
Odpowiedź na pytanie 5:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny jednostkowej energii elektrycznej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający nie uwzględnia propozycji Wykonawcy.
 
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert i wpłaty wadium, jak również nie zmienia terminu i miejsca otwarcia ofert.      
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.



Chełmno dnia 04. 04. 2011 r.
 
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 2/2011
 
Wykonawcy biorący
udział w postępowaniu
 
 
MODYFIKACJA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA   
 
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)  zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie”.    W Załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w § 6 ust. 4
JEST:

„W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości wystawionej faktury adresat faktury złoży pisemną reklamację, dołączając jednocześnie sporną fakturę. Reklamacją winna być rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie do 7 dni”.
Otrzymuje on brzmienie:
 „W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości wystawionej faktury adresat faktury złoży pisemną reklamację, dołączając jednocześnie sporną fakturę. Reklamacją winna być rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie do 14 dni”.
 
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert i wpłaty wadium, jak również nie zmienia terminu i miejsca otwarcia ofert. Na stronie internetowej http://www.bip.chelmno.pl/ zamieszczono do pobrania zmodyfikowany Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający zmienione zapisy.
Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić zmiany wprowadzone modyfikacją SIWZ podczas sporządzania ofert, w tym także podczas wypełniania załączników i druków. Oferty złożone bez zastosowania się do modyfikacji podlegać będą odrzuceniu jako niezgodne z SIWZ.
Pozostałe zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostają bez zmian. 
modyfikacja siwz


Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZP – 2/2011           Chełmno dnia 08. 04. 2011 r.
 
 
WYBÓR OFERTY 
 
Działając na podstawie art. 92  ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zawiadamia się, że  komisja przetargowa prowadząca postępowanie na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmnie” wybrała niżej wymienioną ofertę do realizacji zamówienia:
 
Vattenfall Sales Sp. z o.o. ul. Barlickiego 2, 44-100 Gliwice 
 
Dane wybranej oferty:
Cena realizacji zamówienia cena oferty: 567827,69 zł, (brutto).
Liczba uzyskanych punktów – 100
 
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertą:
 
WYKONAWCA: Oferta oznaczona nr 1 złożona przez:
ENERGA-OBRÓT S.A.
ul. Mikołaja Reja 29, 80-870 Gdańsk.
uzyskane punkty w Kryterium cena - 98,46
 
WYKONAWCA: Oferta oznaczona nr 2 złożona przez:
PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie – Obrót Energią Elektryczną,
ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa.
uzyskane punkty w Kryterium cena - 99,63
 
WYKONAWCA: Oferta oznaczona nr 3 złożona przez:
Vattenfall Sales Sp. z o.o.
ul. Barlickiego 2, 44-100 Gliwice.
uzyskane punkty w Kryterium cena - 100,00
 
WYKONAWCA: Oferta oznaczona nr 4 złożona przez:
PGE Obrót S.A. ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów
PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej
Al. M.J. Piłsudzkiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna
uzyskane punkty w Kryterium cena - 99,82
 
UZASADNIENIE 
 
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści SIWZ. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans ceny (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp.
     

Załączniki

Powiadom znajomego