W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetargowy

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic, placów i parkingów na terenie miasta Chełmna o grubości do 5 cm i łącznej powierzchni 1.300 m2, w technologii asfaltowo – betonowej z recyklera lub wytwórni według harmonogramu – załącznik nr 2 do SpZ
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy 3
Zamawiający Burmistrz Miasta Chełmna
Tryb zamówienia Przetargowy
Wartość zamówienia poniżej 14.000 EURO
Termin składania ofert
unieważnienie
Cena oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie j.w. prowadzonego w trybie przetargowym w dniu 16.02.2010r. przewyższa kwotę 14.000 euro, w związku z powyższym niemożliwe jest zawarcie umowy na podstawie przeprowadzonego postępowania w trybie przetargowym na podstawie § 17 Regulaminu Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 07.01.2008r. dot. udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14.000 euro.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM


Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1
86-200 Chełmno
www.chelmno.pl
tel. 056/6771732 fax 056/6771774

zgodnie z Regulaminem Burmistrza Miasta Chełmna z 07.01.2008r. w sprawie udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14.000 EURO, zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargowym na:
 
„Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic, placów  i parkingów na terenie miasta Chełmna o grubości do 5 cm i łącznej powierzchni 1.300 m2, w technologii asfaltowo – betonowej z recyklera lub wytwórni według harmonogramu – załącznik nr 2 do SpZ.”
 
1. Opis przedmiotu zamówienia :
1.1.Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic, placów i parkingów na terenie miasta Chełmna o grubości do 5 cm i łącznej powierzchni 1.300 m2,                          w technologii asfaltowo – betonowej z recyklera lub wytwórni według harmonogramu – załącznik nr 2 do SpZ.
1.2.Szacunkowa wielkość zamówienia 1.300 m2
1.3.Usługi zlecane będą w miarę potrzeb ich wykonywania na poszczególnych odcinkach ulic wskazanych przez Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Chełmna na każde ustne lub pisemne zgłoszenie z dwudniowym wyprzedzeniem.
1.4.W razie spiętrzenia robót zamawiający może zwiększyć zapotrzebowanie na wykonywanie remontów.


UWAGA!
W związku z zaistniałą pomyłką w pkt 5.2. Specyfikacji Zamówienia Zamawiający zmienia:

- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego wystawione    niewcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert.
na:
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.


Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r.    w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (dz. u. z dnia 31 grudnia  2009 r.)

 

Pliki do pobrania:

Dokumentacja

Załączniki

Powiadom znajomego