W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



PRZETARG NIEOGRANICZONY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wymiana drewnianej stolarki okiennej z uwzględnieniem demontażu starych i zamocowaniu nowych wraz z parapetami (zew i wew)
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Urząd Miasta Chełmna, Zakład Usług Administracyjnych,
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro
Termin składania ofert

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

  
ZAMAWIAJĄCY: Urząd Miasta Chełmna, Zakład Usług Administracyjnych,
 ul. Wojska Polskiego 1A, 86-200 Chełmno, Tel: 056-686-09-70, Fax: 056-686-13-34
 
TRYB ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
 
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:   „Wymiana drewnianej stolarki okiennej z uwzględnieniem demontażu starych i zamocowaniu nowych wraz z parapetami (zew i wew)”
 
  MOŻLIWOŚĆSKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
zamawiający nie przewiduje
 
MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH:
zamawiający nie przewiduje
 
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
 
ostateczny termin zakończenia prac do 20.08.2009r.
 
W POSTĘPOWANIU MOGĄ BRAĆ UDZIAŁ FIRMY KTÓRE:
 
1.       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,   
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3.       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
zamówienia,
4.       nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
 
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, WYKONAWCA SKŁADA OŚWIADCZENIE.
 
Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków żąda:
    1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
        lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie
        wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    2) Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami (lokalne, US, ZUS)
    3) Przedstawienia przynajmniej 3 referencji dotyczących przedmiotu zamówienia z ostatnich 5 lat.
 
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:  cena – 100%
 
Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów z Oferentami:
Jerzy Mortyński – TEL 056-6860970
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać po pisemnej prośbie przesłanej faxem (056-6861334) , listownie, odebrać osobiście
. lub pobrać ze strony internetowej wwwbip gov.pl.(dział przetargi)
 
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok.
do dnia 17.03.2009r. do godziny godz. 10:00
 
Zamawiający otworzy oferty: 17.03.2009 r. o godz. 10:10.. w sali narad


SIWZ

Załączniki

SIWZ other, 1.34 MB

Powiadom znajomego