PRZETARG NIEOGRANICZONY
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wymiana drewnianej stolarki okiennej z uwzględnieniem demontażu starych i zamocowaniu nowych wraz z parapetami (zew i wew) |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Zamawiający | Urząd Miasta Chełmna, Zakład Usług Administracyjnych, |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 14 000 euro |
Termin składania ofert |
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY: Urząd Miasta Chełmna, Zakład Usług Administracyjnych,
ul. Wojska Polskiego 1A, 86-200 Chełmno, Tel: 056-686-09-70, Fax: 056-686-13-34
TRYB ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: „Wymiana drewnianej stolarki okiennej z uwzględnieniem demontażu starych i zamocowaniu nowych wraz z parapetami (zew i wew)”
MOŻLIWOŚĆSKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
zamawiający nie przewiduje
MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH:
zamawiający nie przewiduje
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
ostateczny termin zakończenia prac do 20.08.2009r.
W POSTĘPOWANIU MOGĄ BRAĆ UDZIAŁ FIRMY KTÓRE:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, WYKONAWCA SKŁADA OŚWIADCZENIE.
Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków żąda:
1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami (lokalne, US, ZUS)
3) Przedstawienia przynajmniej 3 referencji dotyczących przedmiotu zamówienia z ostatnich 5 lat.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: cena – 100%
Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów z Oferentami:
Jerzy Mortyński – TEL 056-6860970
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać po pisemnej prośbie przesłanej faxem (056-6861334) , listownie, odebrać osobiście
. lub pobrać ze strony internetowej wwwbip gov.pl.(dział przetargi)
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok.
do dnia 17.03.2009r. do godziny godz. 10:00
Zamawiający otworzy oferty: 17.03.2009 r. o godz. 10:10.. w sali narad
SIWZ