W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na na wymianę pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej i naprawy tynków elewacji z malowaniem budynku mieszkalnego ul.22 Stycznia 16 w Chełmnie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Wspólnota Mieszkaniowa ul.22 Stycznia 16
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Spółdzielnia Produkcji Rolnej Zakład Remontowo – Budowlany OSNOWO 86-200 CHEŁMNO z ceną 432.371,12 zł brutto i łączną liczbą pkt. 100
Zamawiający:
Wspólnota Mieszkaniowa
ul.22 Stycznia 16
86-200 Chełmno

w imieniu Wspólnoty występuje
administrator-Zakład Usług Administracyjnych „OJAR”
ul.Wojska Polskiego 1A
86-200 CHEŁMNO
Tel: 056-686-09-70
Fax: 056-686-13-34


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


na wymianę pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej i naprawy tynków elewacji z malowaniem budynku mieszkalnego ul.22 Stycznia 16 w Chełmnie



Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego




SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Oznaczenie sprawy OJAR/1/2008
Dotyczy:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 14000 euro, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z dnia 20 listopada 2007 r.)prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami oraz stroną tytułową składa się z 12 stron zapisanych jednostronnie).


SPIS TREŚCI:

ROZDZIAŁ I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
ROZDZIAŁ V. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
ROZDZIAŁ VI. OFERTY WARIANTOWE
ROZDZIAŁ VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ VIII.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ROZDZIAŁ IX. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU POTWIERDZENIA OKREŚLONYCH WYMAGAŃ W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ X. SPOSÓB KOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ROZDZIAŁ XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
ROZDZIAŁ XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
ROZDZAIAŁ XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
ROZDZIAŁ XIV.MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
ROZDZIAŁ XV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIANY CENY
ROZDZIAŁ XVI.NFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH
ROZDZIAŁ XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
ROZDZIAŁ XVIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
ROZDZIAŁ XIX.ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
ROZDZIAŁ XX. WZÓR UMOWY
ROZDZIAŁ XXI.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
ROZDZIAŁ XXII.POSTANOWIENIA KOŃCOWE



ROZDZIAŁ I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej 22 Stycznia 16 w Chełmnie
Zakład Usług Administracyjnych „OJAR”
ul. Wojska Polskiego 1A, 86-200 Chełmno

ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia powyżej 14000 euro, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z dnia 20 listopada 2007 r.) zwanym dalej ustawa prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej i naprawa tynków elewacji z malowaniem budynku mieszkalnego ul.22 Stycznia 16 w Chełmnie
2. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 45421125-6
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przełożenie dachu i naprawa tynków elewacji z malowaniem zgodnie
z załączonym przedmiarem – załącznik nr 4 do SIWZ.
Całość robót należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy i normy. Gwarancja 3 lata.
Wymagania techniczne:
- zgodne z obowiązującymi normami
Zakres prac:
- wg kosztorysu ofertowego

ROZDZIAŁ IV. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

ROZDZIAŁ V. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

ROZDZIAŁ VI. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

ROZDZIAŁ VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia – od 30.05.2008 do 30.09.2008r.

ROZDZIAŁ VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował
regułą: „spełnia albo nie spełnia”,
2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

ROZDZIAŁ IX. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MA DOSTARCZYĆ
WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU POTWIERDZENIA OKREŚLONYCH WYMAGAŃ W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3.
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami (lokalne, US, ZUS)
3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dary i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
3. Jeżeli Wykonawca wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie
z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający
żąda:
1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty
wymagane od Wykonawców wymienione w pkt 2 ppkt 1-5. Dokumenty
wymienione w pkt 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą
ocenie. Wadium wnoszone przez konsorcjum;
2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
konsorcjum;
3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum,
Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed
zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy
konsorcjum;
4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie
stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres
prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do
wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz firm, w jakich
te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605).
5. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone
w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
wykonawcę.

ROZDZIAŁ X. SPOSÓB KOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI

1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, kierując swoje zapytania na piśmie. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert, określonego w pkt. 16.1. niniejszej specyfikacji.
2. Pisemna odpowiedź zostanie przesłana wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, w tym samym czasie i w ten sam sposób bez podania źródła zapytania a także umieszczona zostaje na stronie internetowej (art. 38 ust. 2 Pzp).
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert określonego w rozdziale XIV. specyfikacji, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 38, ust. 4 Pzp). Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia a także zamieszcza się na stronie internetowej.
4. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenie, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie.
6. Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będę
przekazywane Wykonawcom za pośrednictwem faxu i droga pocztową.
7. Zamawiający zastrzega, iż dla protestów oraz przystąpień do protestów jedyną
właściwą dla Wykonawców formą komunikacji z Zamawiającym jest forma
pisemna.
8. Zamawiający żąda potwierdzenia pisemnego otrzymania wiadomości w przypadku wiadomości wysłanej faxem.
9. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę
domniemuje się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone
w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.
10 Protesty oraz przystąpienia do protestów przekazywane za
pomocą faksu będą złożone w terminie, jeżeli przed upływem terminu zostaną
potwierdzone pisemnie.
11.Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Jerzy Mortyński, tel.056-686-09-70
12.Porozumienie się Wykonawcy z uprawnionymi pracownikami odbywać się może
tylko w godzinach od 8 do 15 w dni powszednie od poniedziałku do piątku.
13.W przypadku gdy zostanie złożony do Zamawiającego wniosek o udostępnienie
do wglądu protokołu wraz z załącznikami, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy
termin i spisze protokół z tej czynności.

ROZDZIAŁ XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Zamawiający nie wymaga składania Wadium.

ROZDZIAŁ XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1. Wykonawcy zostają zobowiązani ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
ROZDZAIAŁ XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie z formularzem ofertowym – załącznik nr 3 wraz z uwzględnieniem pozycji zawartych w załączniku nr 4
2. Wszystkie załączniki do oferty powinny być złożone w kolejności wymienionej w SIWZ
3. Zamawiający wymaga, aby treść oferty była jednoznaczna i nie przedstawiała
propozycji alternatywnych.
4. Oferta i wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim i napisane
pismem maszynowym, za pomocą komputera lub ręcznie pismem wyraźnym,
nieścieralnym atramentem.
5. Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż polski zobowiązany jest do
złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski tłumacza przysięgłego.
6. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane (można nie numerować i nie
podpisywać stron niezapisanych) oraz spięte w sposób zapobiegający
zdekompletowaniu i podpisane przez Wykonawcę.
7. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty musi być dołączone do
oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie
(pełnomocnictwo) musi być przedstawione w formie oryginału.
8. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone
podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
9. Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty muszą być potwierdzone za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
10.Wykonawca, składając ofertę może zastrzec znajdujące się w jego ofercie
informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie musi być dokonane przez
złożenie oferty w dwóch częściach opisanych jako „część jawna oferty” i jako
„część zastrzeżona oferty”. Wszystkie strony części zastrzeżonej oferty” i „części
jawnej oferty” muszą być ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec
informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji
i warunków płatności zawartych w ofercie.
11.Oferta musi być złożona w opakowaniu:
1) nieprzejrzystym, zamkniętym;
2) zaadresowanym następująco: Zakład Usług Administracyjnych „OJAR”, 86-200 Chełmno, ul. Wojska Polskiego 1A – dla Wspólnoty Mieszkaniowej 22 Stycznia 16
3) opatrzona napisem: „Oferta na wymianę pokrycia dachowego i naprawę elewacji oraz powinna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy wraz z numerami telefonów.
12.W wypadku dostarczenia oferty pocztą, na kopercie należy napisać „dostarczyć
do sekretariatu Zakładu „OJAR” do dnia 06.05.2008 r. do godz.11:00
13.Zmiana i wycofanie oferty:
1) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed
upływem terminu składania ofert;
2) powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi zostać
złożone w sposób i formie przewidzianej dla oferty, z tym, że opakowanie
będzie dodatkowo oznaczone określeniem „zmiana” lub „wycofanie”. Do zmiany
lub wycofania oferty konieczne jest załączenie dokumentu stwierdzającego, że
osoba podpisująca zmianę lub wycofanie jest uprawniona do reprezentowania
Wykonawcy .
14.Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponowi Wykonawca.
15.Zamawiajacy nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

ROZDZIAŁ XIV.MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać na adres Zamawiającego do dnia 06.05.2008 r. do godz.11:00
2. Oferty złożone po terminie będą zwrócone bez otwierania, po upływie terminu
przewidzianego na wniesienie protestu.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym wszystkich
wykonawców, zgodnie z art. 38 ust. 6 PZP.
4. Otwarcie ofert:
1) otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zakładu „OJAR” w Sali narad do dnia 06.05.2008 r. o godz.11:15
2) otwarcie ofert jest jawne;
3) bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
4) podczas otwarcia ofert (część jawna postępowania) Zamawiający ogłosi nazwy
(firmy) oraz adresy Wykonawców i ceny ofert.
5. Informacje, o których mowa w ust. 4 pkt 3 i 4, Zamawiający przekazuje
Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

ROZDZIAŁ XV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIANY CENY
1. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu
zamówienia, ujmując wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym
koszty dostawy, opakowania, rozpakowania oraz wszystkie inne koszty wynikające
z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacją i umową;
2. Cena ofertowa powinna być podana następująco: wg załączonego kosztorysu ofertowego
1) cena netto (bez VAT),
2) stawka i kwota podatku od towarów i usług (VAT),
3) cena brutto (z VAT).
3. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT).
4. Cena brutto (z VAT) oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona
w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
5. Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony
w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych.

ROZDZIAŁ XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawca będą prowadzone w złotych polskich.
ROZDZIAŁ XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
1. Do oceny ofert zakwalifikowanych jako nieodrzucone Zamawiający przyjął
kryterium określone w ogłoszeniu o przetargu wraz ze wskazaniem jego
znaczenia.
2. Sposób oceny ofert – opis kryterium: Cena – 100 proc.
3. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert
określonego powyżej.

ROZDZIAŁ XVIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy,
którego ofertę wybrano oraz jego cenę.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie
krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, ale przed
upływem terminu związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę
najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 PZP.

ROZDZIAŁ XIX. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Nie wymagany

ROZDZIAŁ XX. WZÓR UMOWY
Wzór umowy jest przedstawiony w załączniku nr 1.

ROZDZIAŁ XXI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
Wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej uregulowane w art. 179 – 183 Pzp;

ROZDZIAŁ XXII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie
przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia są:
1) załącznik nr 1 – wzór umowy
2) załącznik nr 2 – formularz ofertowy
3) załącznik nr 3 – oświadczenie o spełnieniu wymagań opisanych w art. 22 ust. 1 PZP i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP;
4) załącznik nr 4 – zakres robót-przedmiar

SIWZ
kosztorys
kosztorys
kosztorys
kosztorys

Załączniki

SIWZ rtf, 118 kB
kosztorys jpg, 310 kB
kosztorys jpg, 280 kB
kosztorys jpg, 271 kB
kosztorys jpg, 333 kB

Powiadom znajomego