W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetargowy

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej wraz z częścią kosztorysową robót remontowo – konserwatorskich drewnianej części wieży wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku Muzeum Ziemi Chełmińskiej (Ratusz) w Chełmnie
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający Gmina Miasto Chełmno
Tryb zamówienia Przetargowy
Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro
Termin składania ofert
unieważnienie
Zgodnie z § 25 Regulaminu Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 7 stycznia 2008 roku dotyczącego udzielania zamówień publicznych o wartości zamówienia nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu:


Na podstawie Regulaminu przetargowego Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 07.01.2008r zamieszczonego na stronie internetowej Urzędu Miasta w Biuletynie Informacji Publicznej, ogłasza się przetarg o następującej treści:


1.Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Miasto Chełmno
kod  86 – 200  miejscowość:  Chełmno,  ul. Dworcowa 1
tel. (056) 677-17-42
Fax: (056) 677-17-74
Powiat: chełmiński
Województwo: kujawsko - pomorskie

2. Określenie trybu zamówienia -  przetargowy.

3. Nazwa zamówienia:
Opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej wraz z częścią  kosztorysową robót remontowo – konserwatorskich  drewnianej części  wieży wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku Muzeum Ziemi Chełmińskiej (Ratusz) w Chełmnie.
 Zakres opracowania  dokumentacji obejmuje:
 -  badania i analizy stanu istniejącego,
 - pozyskanie dokumentacji istniejącej lub sporządzenie inwentaryzacji w   zakresie niezbędnym do celów projektowych,
 - odrestaurowanie wraz z częściową wymianą drewnianych  elementów konstrukcyjnych i wykończeniowych wieży,
 - wymiana obróbek blacharskich i pokrycia z blachy dachu wieży,
 - wymiana  drewnianej stolarki okiennej,
 - odrestaurowanie zewnętrznej stolarki drzwiowej,
 - roboty tynkarsko – malarskie pomieszczeń po wymianie stolarki okiennej,
 - wymiana instalacji odgromowej wieży,
 - kosztorysy inwestorskie,
 - przedmiary robót,
 - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
 - plan bioz,
 - oceny oddziaływania inwestycji na środowisko w przypadku zaistnienia takiej    konieczności.

4. Wymagany termin wykonania zamówienia: 6 – miesięcy  licząc od daty podpisania umowy.
 
 
5. Informacja   o   miejscu,   terminie   i   zasadach   uzyskania   Specyfikacji zamówienia: Specyfikację zamówienia   można pobrać ze strony internetowej biuletynu informacji publicznej Urzędu Miasta ( bipchelmno.pl) lub   w siedzibie zamawiającego pokój nr 16  jak również  za pośrednictwem poczty po wcześniejszym  pisemnym  wystąpieniu do zmawiającego.
 
6. Informacja na  temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest  wniesienie  wadium w  wysokości 1.000 zł.
 
7. Miejsce i termin składania ofert: Urząd Miasta Chełmna  ul.. Dworcowa 1, 86 – 200  Chełmno – okienko podawcze pokój nr 3, w terminie do dnia 15.02.2008r. do godz. 10.30.
 
8. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania  bez podania przyczyny.
 
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE JEST NA PODSTAWIE  REGULAMINU BURMISTRZA MIASTA CHEŁMNA  Z  DNIA 07.01.2008R  DLA  ZADAŃ O WARTOŚCI  do 14.000 euro.
 
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Formularz ofertowy
Specyfikacja zamówienia
Projekt umowy

Załączniki

Powiadom znajomego