W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Komisja Skarg, Petycji i Wniosków - posiedzenie 19.12.2022

Informuję
Szanownych Mieszkańców   Chełmna, że na podstawie art. 21 ustawy  z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) ,art. 15zzx ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczegółowych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem  i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r., poz. 568) oraz § 57 Statutu Miasta Chełmna przyjętego Uchwałą  Nr XLVI/313/2021 Rady Miasta Chełmna z dnia 29 grudnia 2021 r.
zwołuję posiedzenie
Komisji Skarg, Petycji i Wniosków Rady Miasta Chełmna,
które odbędzie się dnia 19 grudnia 2022 r. (poniedziałek ) o godz. 14.00 
w trybie on-line
następującym proponowanym porządkiem obrad:
1.Otwarcie:           
- stwierdzenie quorum
- przyjęcie protokołu 
2. Przyjęcie porządku posiedzenia:
- przegłosowanie porządku posiedzenia
3.  Rozpatrzenie skargi.
4.  Sprawy bieżące
5.  Zakończenie

  

 

                                                             Przewodnicząca  Komisji 

                                                           ( - )  Iga Jambor-Skupniewicz

 

 

 

Powiadom znajomego