W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Komisja Skarg, Petycji i wniosków - posiedzenie 23.05.2022 r.

Informuję Szanownych Mieszkańców Chełmna, że: Na podstawie art. 21 ustawy  z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 roku  poz. 1372 z późn. zm.) oraz  § 56 ust. 6 i 7   Statutu Miasta Chełmna  przyjętego Uchwałą  Nr XLIV/313/2021 Rady Miasta Chełmna z dnia 29 grudnia 2021 r. zwołuję  posiedzenie Komisji Skarg, Petycji i Wniosków Rady Miasta Chełmna, które odbędzie  się dnia  23 maja 2022 r.  (poniedziałek) o godz. 15:00 w sali 107 Urzędu Miasta, ul. Dworcowa 1 następującym proponowanym porządkiem obrad:
1. Otwarcie:   
2. Przyjęcie porządku posiedzenia
3. Sprawy bieżące. 
4. Zakończenie

Przewodnicząca Komisji 
(-) Iga Jambor- Skupniewicz 

 

 

 

 

Powiadom znajomego