W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Komisja Rewizyjna - posiedzenie 26.11.2024 r.

Informuję
Szanownych Mieszkańców Chełmna, że:          
Na podstawie art. 21 ustawy  z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (Dz. U. z 2024 r. poz. 609),  § 56 ust. 5, 6 i 7   Statutu Miasta Chełmna  przyjętego Uchwałą  Nr XLIV/313/2021 Rady Miasta Chełmna z dnia 29 grudnia 2021 r.            
zwołuję posiedzenie Komisji Rewizyjnej  Rady Miasta Chełmna,
które odbędzie się dnia 26 listopada 2024 r. (wtorek) o   godz. 16.30
w sali nr 107. Urzędu Miasta Chełmna
z następującym proponowanym porządkiem obrad:

1.Otwarcie
- stwierdzenie quorum

2.Przyjęcie porządku posiedzenia:

-  przegłosowanie poprawek
-  przegłosowanie porządku posiedzenia
         
3. Dopracowanie i zatwierdzenie planu pracy oraz planu kontroli 
    na rok 2025.

4. Sprawy bieżące.

5. Zakończenie
 

                                                            Przewodniczący Komisji 
                                                                      (-)  Karol Smętek 









Powiadom znajomego