W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Komisja Skarg, Petycji i Wniosków - posiedzenie 2.10.24

Informuję
Szanownych Mieszkańców Chełmna,  że  na podstawie art. 21 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609), oraz § 57 Statutu Miasta Chełmna przyjętego Uchwałą  Nr XLVI/313/2021 Rady Miasta Chełmna z dnia 29 grudnia 2021 r. 
zwołuję posiedzenie
Komisji Skarg, Petycji i Wniosków
Rady Miasta Chełmna,
które odbędzie się dnia 2 października 2024 r. (środa) o godz. 15:30 w sali nr 102 Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1 
następującym proponowanym porządkiem obrad:
1. Otwarcie:           
- stwierdzenie quorum
2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
-przegłosowanie porządku posiedzenia.
3.  Wysłuchanie stanowiska osoby skarżącej.
4.  Zakończenie.

Powiadom znajomego