W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Komisja Skarg, Wniosków i Petycji - posiedzenie w dniu 21.02.2024 r.

Informuję Szanownych Mieszkańców Chełmna, że na podstawie art. 21 ustawy  z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.), oraz § 57 Statutu Miasta Chełmna przyjętego Uchwałą  Nr XLVI/313/2021 Rady Miasta Chełmna z dnia 29 grudnia 2021 r. zwołuję posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Chełmna, które odbędzie się dnia 21 lutego 2024 r. ( środa ) o godz. 12.00  w sali nr 102 Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1 następującym proponowanym porządkiem obrad:

1.  Otwarcie.           
2.  Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.  Przyjęcie sprawozdania z działalności komisji za 2023 rok.
4.  Sprawy bieżące.
5.  Zakończenie.


                        

                                                                       Przewodnicząca  Komisji 

                                                                      /- / Iga Jambor-Skupniewicz

 

 

 

 

Powiadom znajomego