Wniosek - opinia konserwatorska
Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, Miejski Konserwator Zabytków,
pokój nr 110, parter - drugie wejście), tel. 56 677 17 14 (e-mail: mkz@chelmno.pl)
Dokumenty należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Biurze Podawczym na parterze (wejście główne) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno.
Wymagane dokumenty:
Wniosek do Miejskiego Konserwator Zabytków o wydanie opinii konserwatorskiej powinien zawierać:
a. Wskazanie zabytku, z uwzględnieniem miejsca jego położenia,
b. zakres planowanych prac,
c. projekt budowlany, program prac, rysunki, wizualizacje, zdjęcia itp. (w zależności od charakteru planowanych prac).
Formularze wniosków dostępne:
W Biurze Podawczym (parter) lub w Biurze Miejskiego Konserwatora Zabytków (pokój nr 110, parter - drugie wejście) oraz do pobrania ze strony internetowej Urzędu Miasta Chełmno:
wniosek opinia.
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi)
Zgodnie z art. 35 kodeksu postępowania administracyjnego sprawy są załatwiane niezwłocznie. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Podstawa Prawna
1. Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.).
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2000 z późn. zm.)