W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Przyjmowanie zgłoszeń szkód

Przyjmowanie zgłoszeń szkód
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miasta w Chełmnie - Biuro Informacji Publicznej (pok. 101, parter)
Osoba kontaktowa: Bartłomiej Klinger
Numer telefonu: 512 217 897
Sposób załatwienia sprawy:
Dostarczenie wypełnionego nw. wniosku osobiście lub drogą pocztową na adres Urzędu Miasta ul. Dworcowa 1, skąd przekazywany jest do Ubezpieczyciela celem wszczęcia procedury likwidacji zgłoszonej szkody.
Tryb odwoławczy:
 
Odwołanie od decyzji ubezpieczyciela - do Zarządu Towarzystwa Ubezpieczeniowego, wydającego decyzję odszkodowawczą.
Inne informacje:
Likwidacje szkody przeprowadza ubezpieczyciel, który ma zawartą umowę z Gminą Miasto Chełmno.
Druki:

Załączniki

Powiadom znajomego