W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Użyczenie nieruchomości


Użyczenie nieruchomości
 
Sprawę załatwia
 
Urząd Miasta w Chełmnie- Wydział Gospodarowania Nieruchomościami, pok.nr 111, tel. 056) 677 17 48
 
Dokumenty od wnioskodawcy
1.Wniosek o zawarcie umowy użyczenia nieruchomości gruntowej wraz z informacją jak będzie wykorzystana nieruchomość.
2.Odbitka z zasadniczej mapy miasta z wyraźnie i dokładnie zaznaczonymi granicami wnioskowanego terenu.
3.Kopia wpisu do KRS ( dotyczy podmiotów zarejestrowanych w KRS)
4.Kopia wpisu do ewidencji prowadzonej działalności gospodarczej ( dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą)
5.Aktualny wypis z księgi wieczystej.
6.NIP, PESEL, seria i numer dowodu osobistego
 
Forma załatwienia sprawy
1.Umowa cywilnoprawna
 
Termin załatwienia sprawy
Do 3 miesięcy od daty złożenia kompletu dokumentów. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym. Terminy wynikające z Kpa nie mają zastosowania.
 
Opłata
Wolne od opłaty skarbowej
 
Podstawa prawna
1.Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r.  o gospodarce nieruchomościami(Dz.U. Z 2010r. Nr 102, poz.651 z późn.zm.).
2.Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U.Nr 16, poz.93 z późn. zm.).
 
wniosek

Załączniki

Powiadom znajomego