W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Decyzja o zatwierdzenie projektu podziału

Decyzja o zatwierdzenie projektu podziału

 
Usługę świadczy : Referat Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miasta Chełmna p. 110 (parter - drugie wejście), tel. 056 677-17-14, w godzinach pracy Urzędu. Wnioski należy składać w Biurze Informacyjno – Podawczym p. 101 ( parter ) lub przesłać na adres : Urząd Miasta ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno.
 
Podstawa prawna : Ustawa z dnia 21.08.1997r o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344.); Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7.12.2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomościami ( Dz. U. z dnia 21.12.2004 r., Nr 268, poz. 2663).Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 z późn. zm.).
 
Wymagane dokumenty:
- wniosek / formularz wniosku można otrzymać w w/w Biurze
- dokument stwierdzający tytuł do nieruchomości
- wypis z rejestru gruntów i kopia mapy ewidencyjnej
- wstępny projekt podziału
 
Wysokość opłat : Usługa nie podlega opłacie.
 
Czas realizacji: ok. 2 m-cy
 
Tryb odwoławczy: Odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmna w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
 
Do pobrania:
wniosek1
wniosek2
 

Załączniki

Powiadom znajomego