Oddanie nieruchomości w trwały zarząd
Sprawę załatwia
Urząd Miasta w Chełmnie - Wydział Gospodarowania Nieruchomościami, pok .nr 111, tel. (56) 6771748
Dokumenty od wnioskodawcy
- Wniosek jednostki organizacyjnej o ustanowienie trwałego zarządu.
- Aktualny egzemplarz mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 z zaznaczeniem kolorem czerwonym granic wnioskowanej nieruchomości.
- Wypis i wyrys z mapy ewidencyjnej gruntów.
- Dowód wpłaty na wycenę nieruchomości
Forma załatwienia sprawy
1. Wydanie decyzji administracyjnej.
Termin załatwienia sprawy.
Do 1 miesiąca od otrzymania wyceny nieruchomości
Opłaty
Wolne od opłaty skarbowej.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz.651 z póź. zm.)