Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno

tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74

e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

Adres e-Doręczeń: AE:PL-28744-91667-HWCIW-10

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 

 

Adres strony internetowej: https://chelmno.pl

 

NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483
NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442

Ustalenie innego (niż ustawowy) termin płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu.

Ustalenie innego (niż ustawowy) termin płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu.


Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Miasta w Chełmnie - Wydział Gospodarowania Nieruchomościami / pokój nr 111, parter,  tel./56/ 677-17-48

Dokumenty należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Biurze Podawczym na parterze, (wejście główne) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta w Chełmnie ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno

Wymagane dokumenty
- Wniosek o ustalenie innego terminu płatności.

Opłaty
Nie pobiera się

Termin załatwienia sprawy
Sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 kpa niezwłocznie

Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

Inne wskazówki, uwagi
Termin złożenia wniosku nie później niż 14 dni przed upływem terminu uiszczenia opłaty rocznej tj.31.03 danego roku kalendarzowego.
Wniosek może być złożony za pośrednictwem poczty

Podstawa prawna
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami /Dz. U.z 2010r. Nr 102,poz.651 z póź.zm./

Powiadom znajomego