Zaświadczenie o zgodności z planem
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miasta w Chełmnie - Wydział Gospodarowania Nieruchomościami (pokój nr 110, telefon /56/ 677-17-14.
Dokumenty należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Biurze Podawczym na parterze lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta w Chełmnie ul. Dworcowa 1.
Wymagane dokumenty
1.Wniosek do Burmistrza Miasta Chełmna o stwierdzenie zgodności lokalizacji magazynu z planem zagospodarowania przestrzennego lub wydanie opinii co do możliwości prowadzenia obrotu hurtowego napojami alkoholowymi,
2.Wniosek powinien zawierać następujące dane:
- imię, nazwisko, adres wnioskodawcy,
- numer działki, położenie, obiektu, gdzie ma być prowadzony hurtowy obrót alkoholem,
3. Opłata skarbowa,
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia w wysokości 17 zł; dowód wniesienia opłaty skarbowej (potwierdzenie wpłaty na konto - numer konta na stronie głównej bip.chelmno.pl) winien być dołączony do wniosku.
Termin załatwienia sprawy /udzielenia odpowiedzi/
Sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 kpa niezwłocznie. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca.
Wydanie zaświadczenia powinno nastąpić nie później niż w terminie 7 dni – art. 217 § 3 kpa.
Tryb odwoławczy
Odmowa wydania zaświadczenie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmna
Inne wskazówki, uwagi
Dołączenie do wniosku mapy sytuacyjno – wysokościowej przyspieszy rozpatrzenie wniosku i ułatwi identyfikację terenu.
Podstawa prawna
1. ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022 r., poz. 503 z późn.zm.)
2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2000 z późn.zm.)
3. ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2022 r. poz. 2142.)
4. właściwy plan zagospodarowania przestrzennego:
https://mchelmno.e-mapa.net/