Wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego.
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miasta w Chełmnie - Wydział Gospodarowania Nieruchomościami (pokój nr 110, telefon /56/ 677-17-14.
Dokumenty należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Biurze Podawczym na parterze lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta w Chełmnie ul. Dworcowa 1.
Wymagane dokumenty
1.Wniosek do Burmistrza Miasta Chełmna o wydanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego
2.Wniosek powinien zawierać następujące dane:
- imię, nazwisko, adres wnioskodawcy,
- numer działki, położenie,
3. Opłata skarbowa – zgodnie z obowiązującą stawką
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego wynosi 50 zł za część tekstową i 20 zł za każdą wchodzącą w skład wyrysuj pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A 4, nie więcej niż 200 zł; dowód wniesienia opłaty skarbowej (potwierdzenie wpłaty na konto - numer konta na stronie głównej bip.chelmno.pl) winien być dołączony do wniosku.
Termin załatwienia sprawy /udzielenia odpowiedzi/
Sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 kpa niezwłocznie. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca..
Inne wskazówki, uwagi
Dołączenie do wniosku mapy z oznaczeniem nieruchomości przyspieszy rozpatrzenie wniosku i ułatwi identyfikację terenu.
W celu wniesienia właściwej kwoty opłaty skarbowej wskazany jest kontakt z urzędem przed złożeniem wniosku.
Podstawa prawna
1. ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022 r., poz. 503 z późn.zm.) – art. 30, ust. 1.
2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2000 z późn.zm.)
3. ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2022 r., poz. 2152.)
4. właściwy plan zagospodarowania przestrzennego:
https://mchelmno.e-mapa.net/