Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miasta w Chełmnie - Wydział Gospodarowania Nieruchomościami (pokój nr 109, telefon /56/ 677-17-14.
Dokumenty należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Biurze Podawczym na parterze, (wejście główne) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta w Chełmnie ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
Wymagane dokumenty
1. Wniosek do Burmistrza Miasta Chełmna o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
2. Zgoda strony na rzecz, której decyzja została wydana na przeniesienie tej decyzji,
3. Opłata skarbowa 56 zł (nie dotyczy zwolnień określonych w ustawie o opłacie skarbowej)
Gdzie odebrać formularze
Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Podawczym /parter/ lub w Wydziale Mienia Komunalnego i Inwestycji /pokój nr 216, 1 piętro, 2 wejście/.
Opłaty
Opłata skarbowa za przeniesienie decyzji w wysokości 56 zł; dowód wniesienia opłaty skarbowej (potwierdzenie wpłaty na konto - Bank Spółdzielczy w Chełmnie Nr 72 9486 0005 0000 0361 2000 0021, asygnata) winien być dołączony do wniosku.
Termin załatwienia sprawy /udzielenia odpowiedzi/
Sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 kpa niezwłocznie. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. O przedłużeniu terminu załatwienia sprawy strona zostanie poinformowana.
Tryb odwoławczy
Od wydanej decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmna
Podstawa prawna
1. ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn.zm.) – art. 63, ust. 5.
2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn.zm.)
3. ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635.)