W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Zwolnienie z wpłaty kaucji mieszkaniowej

Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro podawcze Urzędu Miasta.

Wymagane dokumenty:
Wniosek o zwolnienie z wpłaty kaucji dochód z trzech miesięcy poprzedzających zawarcie umowy najmu (zasiłek rodzinny i pielęgnacyjny; decyzja ZUS o wysokości renty lub emerytury)

Opłaty:
wniosek i załączniki nie podlegają opłacie skarbowej.

Termin i sposób zalatwiania:
wniosek zostaje rozpatrzony w ciągu miesiąca od daty złożenia.

Podstawa prawna:
paragraf 15 ust.1 Uchwały Rady Miasta Chełmna nr XLIII/413/2001 z dnia 18 grudnia 2001 roku w sprawie zasda wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzacych w skład mieszkaniowego zasobu gminy miasta Chełmna.

Powiadom znajomego