Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno

tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74

e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

Adres e-Doręczeń: AE:PL-28744-91667-HWCIW-10

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 

 

Adres strony internetowej: https://chelmno.pl

 

NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483
NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442

Zwolnienie z wpłaty kaucji mieszkaniowej

Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro podawcze Urzędu Miasta.

Wymagane dokumenty:
Wniosek o zwolnienie z wpłaty kaucji dochód z trzech miesięcy poprzedzających zawarcie umowy najmu (zasiłek rodzinny i pielęgnacyjny; decyzja ZUS o wysokości renty lub emerytury)

Opłaty:
wniosek i załączniki nie podlegają opłacie skarbowej.

Termin i sposób zalatwiania:
wniosek zostaje rozpatrzony w ciągu miesiąca od daty złożenia.

Podstawa prawna:
paragraf 15 ust.1 Uchwały Rady Miasta Chełmna nr XLIII/413/2001 z dnia 18 grudnia 2001 roku w sprawie zasda wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzacych w skład mieszkaniowego zasobu gminy miasta Chełmna.

Powiadom znajomego