W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Opłata od posiadania psów

Opłata od posiadania psów

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Miasta, pokój nr 203, I piętro, tel. 0-56 677-17-26.

Gdzie odebrać formularze:

Nie ma.

Opłaty można dokonywać w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Chełmnie:

Uwaga:

Od dnia 01-01-2023 roku ulega zmianie numer rachunku bankowego:

Bank Millennium S.A.  45 1160 2202 0000 0005 1465 2118 

 

Termin załatwienia sprawy:

W ciągu 14 dni od dnia wejścia w posiadanie psa. Terminy płatności opłaty z tytułu posiadania psa są następujące: I rata do 31 marca, II rata do 30 września każdego roku.

Podstawa prawna:

Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych z 12 stycznia 1991 r. (t.j.Dz.U. z 2022 r. poz. 1452 z późn. zm.)

uchwała w sprawie opłaty za psa

W przypadku posiadania / nie posiadania psa. Należy wypełnić poniższe oświadczenie. W treści oświadczenia należy wpisać imię psa, rasę, datę posiadania / nie posiadania.

Oświadczenie

Załączniki

Powiadom znajomego