W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Podatek leśny

Wersja strony w formacie XML

Podatek leśny

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta, I piętro:

- pokój nr 202- księgowość podatku leśnego - telefon 0-56 677-17-22,

- pokój nr 212 - wymiar podatku leśnego osoby fizyczne - telefon 0-56 677-17-76,

- pokój nr 202 - wymiar podatku leśnego osoby prawne - telefon 0-56 677-17-86.

Wymagane dokumenty:

Deklaracja na podatek leśny wraz z wymaganymi załącznikami zgodnie z drukiem DL-1. Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostkami samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nie posiadającymi osobowości prawnej.

Termin składania:

Do 15 stycznia każdego roku podatkowego lub w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego, bądź zwolnień w podatkach.

Informacja o lasach wraz z wymaganymi załącznikami zgodnie z drukiem IL-1 przeznaczona jest dla osób fizycznych będących właścicielami lasów, użytkownikami wieczystymi lasów, posiadaczami lasów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostkami samorządu terytorialnego.

Termin składania - 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego.

Gdzie odebrać formularze:

Biuro Informacyjno-Podawcze, pokój nr 101, parter lub I piętro:

- pokój nr 212 - informacja w sprawie podatku leśnego osoby fizyczne,

- pokój nr 202 - deklaracja na podatek leśny osoby prawne.

Opłaty:

Nie ma.

Podstawa prawna:

Art. 6 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 888)

Dokumenty do pobrania:
1. Osoby fizyczne
2. Osoby prawne

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane