W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Zaświadczenie o wysokości przeciętnego dochodu z pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym

Zaświadczenie o wysokości przeciętnego dochodu z pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta, pokój nr 212, I piętro, tel. 0-56 677-17-76.

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie zaświadczenia zawierający:

  • dane osobowe i adres zamieszkania wnioskodawcy,
  • cel wydania zaświadczenia.

Gdzie odebrać formularze:

pokój nr 212.

Opłaty:

17 zł za wydane zaświadczenie gotówką lub bezgotówkowo na rachunek bankowy.

Termin załatwienia sprawy:

Zgodnie z art. 306 a § 5 Ordynacji Podatkowej - bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

Inne wskazówki, uwagi:

Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się w kasie Urzędu Miasta lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Chełmnie:

Uwaga:

Od dnia 01-01-2023 roku ulega zmianie numer rachunku bankowego:


Bank Millennium S.A.  45 1160 2202 0000 0005 1465 2118 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja Podatkowa (t.j.Dz. U. z 2022 r., poz. 2651).

Załączniki

Powiadom znajomego