Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wobec Urzędu Miasta
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miasta, pokój nr 212, I piętro, tel. 0-56 677-17-76.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia zawierający oznaczenie wnioskodawcy i adres.
Gdzie odebrać formularze:
pok. nr 212
Opłaty:
21 zł za wydane zaświadczenie gotówką lub bezgotówkowo na rachunek bankowy.
Termin załatwienia sprawy:
Zgodnie z art. 306 a § 5 Ordynacji podatkowej - bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
Inne wskazówki, uwagi:
Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu Miasta lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Chełmnie:
Uwaga:
Od dnia 01-01-2023 roku ulega zmianie numer rachunku bankowego:
Bank Millennium S.A. 45 1160 2202 0000 0005 1465 2118
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja Podatkowa (t.j.Dz.U. z 2022 r., poz. 2651).