W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na prowadzenie robót awaryjnych


Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta, pokój nr 021, tel. (056) 677-17-30 lub (056) 677-17-46

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie zezwolenia zawierający:
- dane zgłaszającego
- dane wykonawcy prac
- określenie terminu rozpoczęcia i zakończenia prac
- dane osoby odpowiedzialnej
- określenie lokalizacji miejsca awarii
- określenie rodzaju awarii
- określenie powierzchni w m2 oraz rodzaju zajętych elementów pasa drogowego
2. Do wniosku należy dołączyć następujące załączniki:
- schemat organizacji ruchu drogowego (szkic formatu względem posesji, punktów charakterystycznych, nazwy ulic, placów, oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu)
- plan sytuacyjny odcinka pasa drogowego przewidzianego do zajęcia z podaniem jego wymiarów

Gdzie odebrać formularz:

Biuro Informacyjno-Podawcze, pokój nr 101, parter lub pokój nr 021, parter

Opłaty:

zwolnione z opłaty skarbowej

Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni od dnia wniesienia wniosku

Tryb odwoławczy:

Od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, ul. Targowa 13/15 za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmna, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Odwołanie składa się w Biurze Informacyjno-Podawczym, pokój nr 3, parter.

Inne wskazówki, uwagi:

Opłata za zajęcie pasa drogowego jest naliczana indywidualnie dla każdego zezwolenia, płatna w Kasie Urzędu lub na konto Urzędu: Bank Millenium Chełmno 45 1160 2202 0000 0003 3297 0730 i wynosi:
1. za zajęcie pasa drogowego- chodnika 3,80 zł/1m2 dziennie
2. za zajęcie pasa drogowego- jezdni:
- przy zajęciu do 20% szerokości 3,80 zł/1m2 dziennie
- przy zajęciu od 20% do 50 % szerokości 6,30 zł/1m2 dziennie
- przy zajęciu pow. 50% szerokości 10,00 zł/1m2 dziennie
3. za zajęcie pasa drogowego- pobocza 3,15 zł/1m2 dziennie
Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U z 2017 r., Nr 2222 t.j.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego( Dz.U. Nr 140, poz. 1481)
- Uchwała nr V/29/2015 Rady Miasta Chełmna z dnia 10 lutego 2015r. w sprawie zmian opłat
  za zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót, umieszczenia w pasie drogowym
  urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub
  potrzebami ruchu drogowego, umieszczenia w pasie drogowym obiektów budowlanych
  niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, reklam
  i stolików letnich, zajęcia pasa drogowego na prawach wyłączności.
- Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., Nr 1257)

Pliki do pobrania:
druk wniosku
uchwała opłaty zajęcie pasa drogowego

Załączniki

druk wniosku other, 27 kB

Powiadom znajomego