W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



KR


Informuję
Szanownych Mieszkańców   Chełmna,

że na podstawie art. 21 ustawy  z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym                        (Dz. U. z 2018 roku  poz. 994 z późn. zm.) oraz § 38 Statutu Miasta Chełmna przyjętego Uchwałą  Nr LI/303/2018 Rady Miasta Chełmna z dnia 9 października 2018 r.
 
 
 
zwołuję  posiedzenie
Komisji Rewizyjnej
Rady Miasta Chełmna,
 
które odbędzie  się dnia   21 lutego 2019 roku o godzinie 11.00  
                              w sali nr 107 Urzędu Miasta Chełmna
                                                 ul. Dworcowa 1
następującym proponowanym porządkiem obrad :
 
 1. Otwarcie:  
                    - stwierdzenie quorum
                      - przyjęcie protokołu
 2. Przyjęcie porządku posiedzenia
           
 3. Ustalenie zasad współpracy z audytorem wewnętrznym
           
 4. Sprawy bieżące
 
 5. Zakończenie
 
 
                                                                     Przewodnicząca  Komisji
                                                                       ( - ) Dominika Wikiera
 
 
 

Powiadom znajomego