W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Komisja Bezpieczeństwa


                       Informuję Szanownych Mieszkańców Chełmna, że:
         
          Na podstawie art. 21 ustawy  z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2018 roku  poz. 994 z późn. zm.) oraz § 38 Statutu Miasta Chełmna
przyjętego Uchwałą  Nr LI/303/2018 Rady Miasta Chełmna z dnia 9 października 2018 r.
 
zwołuję  posiedzenie
Komisji  Bezpieczeństwa, Pomocy Społecznej
i Polityki Mieszkaniowej
Rady  Miasta    Chełmna,
które odbędzie  się
dnia  12  grudnia  2018 r.  (środa) o   godz.   17.15
w sali nr  107   Urzędu Miasta Chełmna
 
z następującym proponowanym porządkiem obrad:
 
1.       Otwarcie
          - stwierdzenie quorum
 
2.       Przyjęcie porządku posiedzenia:
          - przegłosowanie poprawek
          - przegłosowanie porządku posiedzenia
 
3.       Wybór Zastępcy Przewodniczącego Komisji.    
 
4.       Opracowanie projektu planu pracy Komisji na 2019 rok.
 
5.       Sprawy bieżące.
 
6.       Zakończenie.
 
 
 
 
 
Przewodniczący Komisji
  (-) Marek Olszewski  
 

Powiadom znajomego