W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



KR


     Informuję
Szanownych Mieszkańców   Chełmna,
że:
         
 
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy  z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym    (Dz. U. z 2017, poz. 1875 z późn.  zm.) oraz   § 37 ust. 2 Statutu Miasta Chełmna  przyjętego Uchwałą  Nr VI/45/2011 Rady Miasta Chełmna z dnia 29 marca 2011 r.
 
 
zwołuję posiedzenie
Komisji  Rewizyjnej Rady  Miasta    Chełmna,
które odbędzie  się
24 maja 2018 r. o godz.   17.30
w sali nr  107 Urzędu Miasta Chełmna
 
z następującym proponowanym porządkiem obrad :

 
1.Otwarcie:
                            -       stwierdzenie quorum
 
2. Przyjęcie porządku posiedzenia:
                            -        przegłosowanie poprawek
                            -        przegłosowanie porządku posiedzenia
 3.  Analiza sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2017 rok
         
 4. Sprawy bieżące
 
  5.  Zakończenie
 
       
 
 
                                                                              Przewodniczący Komisji
                                                                                    ( - ) Michał Wrażeń
 
 
 

Powiadom znajomego