W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



XLIV sesja RM


Uwaga, mieszkańcy Chełmna
 
Na podstawie  art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca  1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1875 t.j.)
z w o ł u j ę
XLIV sesję Rady Miasta Chełmna,
która odbędzie się dnia  30 stycznia  2018  roku (wtorek ) o godz. 16.00
w  sali  Nr  102   Urzędu   Miasta  Chełmna, ul. Dworcowa 1
 
z następującym proponowanym porządkiem obrad:
 
1.       Otwarcie
 
2.       Przyjęcie porządku obrad XLIV  sesji RM.
 
3.      Sprawa ustalenia strefy płatnego parkowania, opłat za parkowanie pojazdów 
         samochodowych oraz opłat dodatkowych za nieuiszczenie opłat za parkowanie
         pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania
         w mieście Chełmnie.
 
4.       Sprawa zmiany uchwały w sprawie Statutu Miejskiego Ośrodka Pomocy
          Społecznej w Chełmnie
 
5.       Sprawa  upoważnienia dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej 
          w Chełmnie do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji
          publicznej w sprawach dotyczących dodatków energetycznych.
 
6.       Sprawa przyjęcia Miejskiego Programu Wspierania Rodziny na lata 2018 – 2020
          dla miasta Chełmna.
 
7.       Sprawa ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla placówek wychowania
          przedszkolnego i szkół, dla których Gmina Miasto Chełmno jest organem
          rejestrującym.
 
8.       Sprawa utworzenia rachunku dochodów oświatowych przy gminnych
          jednostkach budżetowych.
 
9.       Sprawa przyjęcia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym
          zasobem gminy miasta Chełmna na lata 2018 – 2022.
 
10.     Sprawa przyjęcia sprawozdania z realizacji planu pracy Komisji Rewizyjnej
         Rady Miasta Chełmna za 2017 rok.
 
11.     Sprawa przyjęcia sprawozdania z realizacji planu pracy Komisji Budżetu
         Rady Miasta Chełmna za 2017 rok.
 
12.     Sprawa przyjęcia sprawozdania z realizacji planu pracy Komisji Oświaty,
         Kultury, Sportu i Turystyki Rady Miasta Chełmna za 2017 rok.
 
13.     Sprawa przyjęcia sprawozdania z realizacji planu pracy Komisji Bezpieczeństwa,
         Pomocy Społecznej i Ochrony Środowiska  Rady Miasta Chełmna za 2017 rok.
 
14.     Sprawa odwołania Przewodniczącego Komisji Bezpieczeństwa, Pomocy
         Społecznej i Ochrony Środowiska Rady Miasta Chełmna
 
15.     Sprawa wyboru Przewodniczącego Komisji Bezpieczeństwa, Pomocy Społecznej
          i Ochrony Środowiska Rady Miasta Chełmna
 
16.     Interpelacje radnych
 
17.     Wolne wnioski i informacje                                                    
 
18.     Zakończenie                  
 
 
 
 
                                                            Przewodniczący Rady Miasta
                                                               (-) Janusz Błażejewicz
                       
 
 
 
 
 
 
 

Powiadom znajomego