W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



XXXVII sesja


Uwaga Mieszkańcy Chełmna
 
                        Informuję, że na podstawie  art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca  1990 roku     o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 roku Nr 142 , poz.  1591  z późniejszymi zmianami ) zwołuję
 
XXXVII  sesję Rady Miasta Chełmna ,
która odbędzie się dnia  26 listopada   2013 roku  o godz. 16.00
w  sali  Nr 102   Urzędu   Miasta  Chełmna, ul. Dworcowa 1
 
z następującym proponowanym porządkiem obrad:
 
  1.Otwarcie
 
 2. Przyjęcie porządku obrad XXXVII  sesji Rady Miasta Chełmna
 
3. Sprawa podjęcia działań zmierzających do polepszenia warunków życiowych rodzin
    wielodzietnych zamieszkałych na terenie miasta Chełmna oraz określenia regulaminu
    wydawania i użytkowania oraz wzoru Karty Dużej Rodziny
 
4. Sprawa zmiany uchwały w sprawie „Zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład
     mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Chełmna”  
 
5.  Sprawa  uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Miasto Chełmno
     z organizacjami pozarządowymi, osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi
     działającymi na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego
     w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków
     wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe
     obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego a także ze stowarzyszeniami
     jednostek samorządu terytorialnego na rok 2014.
 
6.  Sprawa wyrażenia woli przystąpienia do opracowania i wdrażania planu gospodarki
      niskoemisyjnej.
                                    
7. Sprawa określenia stawek podatku od środków transportowych                                    
 
8.  Sprawa zastosowania średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego.
                         
9. Sprawa stawek podatku od nieruchomości
 
10. Sprawa  przystąpienia do tworzenia i realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Lokalnej Grupy
    Działania „Vistula – Terra Culmensis- Rozwój przez Tradycję” na lata 2014-2020
 
11. Interpelacje  radnych.
 
12. Informacja z realizacji uchwał                                      
 
13. Wolne wnioski i informacje                                             Przewodniczący Rady Miasta
                                                                                                  Janusz Błażejewicz                     
14. Zakończenie                                                                   
 

Powiadom znajomego