W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



XXVI Sesja RM

 

 
Uwaga
Mieszkańcy Chełmna
 

Informuję, że na podstawie  art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca  1990 roku    o samorządzie gminnym (  Dz. U.  z 2001 roku Nr 142 , poz.  1591  z późniejszymi zmianami ) zwołuję
 

 
XXVI  sesję Rady Miasta Chełmna ,
która odbędzie się dnia  4 grudnia 2012 roku  o godz. 16.00
w  sali  Nr 102   Urzędu   Miasta  Chełmna, ul. Dworcowa 1
 

z następującym proponowanym porządkiem obrad:
 
  1.Otwarcie
-          stwierdzenie quorum
-          przyjęcie protokołów z XXIV i XXV sesji RM
 
 2. Przyjęcie porządku obrad XXVI  sesji Rady Miasta Chełmna
 
-          przegłosowanie poprawek
 
3. Sprawa uchylenia Uchwały Nr XXIII/142/2012  Rady Miasta Chełmna z dnia 18 września
    2012 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu
    zagospodarowania przestrzennego miasta Chełmna
 
4. Sprawa przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania
    przestrzennego Gminy Miasta Chełmna
 
5. Sprawa przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania
    przestrzennego Gminy Miasta Chełmna
 
6. Sprawa wyboru jednej z metod ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami oraz stawki
    tej opłaty
                   
7. Sprawa określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie
    odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych
    odpadów na trenie Gminy Miasto Chełmno
 
8. Sprawa terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami
    komunalnymi
 
9. Sprawa rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania
    odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów
    oraz cen za te usługi   
 
10. Sprawa określenia wymagań, jakie powinien spełniać  przedsiębiorca ubiegający się
      o uzyskanie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport
      nieczystości stałych
 
11. Sprawa wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
      składanej przez właściciela nieruchomości
 
12. Sprawa „ Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto
      Chełmno”
                   
13. Sprawa wyrażenia zgody na wydzierżawienie Składowiska Odpadów Komunalnych
      w  Osnowie
                   
14. Sprawa aktualizacji „Programu Ochrony Środowiska dla miasta Chełmna na lata
      2012-2015 z perspektywą do roku 2019” ( Program znajduje się do wglądu w biurze RM)
 
15. Sprawa obwodów głosowania
 
16. Sprawa przyjęcia sprawozdania z kontroli Wydziału Finansowego Urzędu Miasta
      przeprowadzonej w dniach od 11 września do 17 października 2012 r. przez Komisję
      Rewizyjną Rady Miasta Chełmna
 
17. Sprawa uchwalenia regulaminu nadawania tytułów „Honorowy Obywatel Miasta
      Chełmna” lub „Zasłużony Dla Miasta Chełmna”
 
18.  Interpelacje radnych
 
19. Informacja z realizacji uchwał                                       
 
20. Wolne wnioski i informacje                                     
 
21. Zakończenie .                                                                 
 
                                                                                  Przewodniczący Rady Miasta
                                                                                              (-)  Janusz Błażejewicz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Powiadom znajomego