Zarządzenie nr 136/2008
Burmistrza Miasta Chełmna
z dnia 1 października 2008
w sprawie powołania komisji weryfikującej wnioski o zwrot kosztów związanych z realizacją zadań polegających na utylizacji elementów i materiałów zawierających azbest usuniętych z obiektów budowlanych położonych na terenie Gminy Miasta Chełmna.
Na podstawie art. 30 ust. Ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), oraz Zarządzenia Nr134/2008 Burmistrza Miasta Chełmna
z dnia 24 września 2008 r w sprawie zasad zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań polegających na utylizacji elementów i materiałów zawierających azbest usuniętych z obiektów budowlanych położonych na terenie Gminy Miasta Chełmna ze środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, zarządzam co następuje:
§1. Powołuję Komisję w składzie:
1. Wojciech Pakmur – Przewodniczący Komisji
2. Tadeusz Cieślak – Członek Komisji
3. Katarzyna Grzeszczak – Członek Komisji
§2. Zadaniem Komisji będzie weryfikacja wniosków pod względem merytorycznym i formalnym kwalifikująca zadania do zwrotu kosztów utylizacji azbestu ze środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
§3. Komisja działać będzie w oparciu o regulamin stanowiący załącznik do Zarządzenia
Nr 134/2008 r Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 24 września 2008.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta Chełmna: Mariusz Kędzierski