W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Zarządzenie Nr 134/2008

Zarządzenie Nr 134/2008
Burmistrza Miasta Chełmna
z dnia 24 września 2008 r.


w sprawie zasad zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań polegających na utylizacji elementów
i materiałów zawierających azbest usuniętych z obiektów budowlanych położonych na terenie Gminy Miasta Chełmna ze środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 406 pkt 12 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 t.j.); §6 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649) Uchwały Nr XXIII/145/2008 Rady Miasta w Chełmnie z dnia 16 września 2008 r. w sprawie ustalenia zwrotu kosztów związanych z realizacją zadań polegających na utylizacji elementów zawierających azbest usuniętych z obiektów budowlanych położonych na terenie Gminy Miasta Chełmna ze środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zarządzam, co następuje:



§ 1. 1. Ustalam wysokość zwrotu kosztów ze środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Chełmnie dla osób fizycznych, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz podmiotów gospodarczych, związanych z realizacją zadań polegających na usuwaniu i utylizacji elementów i materiałów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie Gminy Miasta Chełmno w wysokości poniesionych kosztów utylizacji azbestu lub materiałów zawierających azbest, nie więcej jednak niż 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych).

2. W przypadkach szczególnie uzasadnionych, w szczególności gdy :
1) stan techniczny obiektów budowlanych zawierających azbest powoduje zagrożenie dla zdrowia lub życia mieszkańców,
2) stan techniczny obiektów budowlanych zawierających azbest stwarza zagrożenie dla środowiska naturalnego,
3) obiekty budowlane posiadają dużą powierzchnię elementów i materiałów zawierających azbest ,
- zwrot kosztów, o którym mowa w ust. 1, może nastąpić w kwocie wyższej niż 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych), jednak nie przekraczającej 50% kosztów zadania.


§ 2. Ustalam warunki zwrotu kosztów, o których mowa w § 1, zgodnie z „Regulaminem zwrotu kosztów związanych z utylizacją elementów i materiałów zawierających azbest usuniętych z obiektów budowlanych położonych na terenie Miasta Chełmna ze Środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej”, stanowiącym załącznik do zarządzenia.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miasta w Chełmnie.


§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Burmistrz Miasta Chełmna: Mariusz Kędzierski

Załączniki

Wniosek other, 34 kB
regulamin other, 32 kB

Powiadom znajomego