Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Chełmna w sprawie przedstawienia przez Burmistrza Miasta Chełmna raportu o stanie Gminy Miasto Chełmno i zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem za rok 2023

Zgodnie z art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024, poz. 609 ze zm.) Burmistrz Miasta Chełmna przedstawił Raport o stanie Gminy Miasto Chełmno za 2023 rok.

Sesja, na której zostanie rozpatrzony raport o stanie Gminy Miasto Chełmno  za 2023 rok odbędzie się w dniu 26 czerwca 2024 r. 

Nad przedstawionym raportem przeprowadza się debatę. W debacie nad raportem o stanie gminy zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy.

Stosownie do art. 28aa ust. 7 pkt 1 i ust. 8 w/w ustawy Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Miasta Chełmna, poparte podpisami, co najmniej 20 osób.

Ponadto zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia.

W związku z powyższym zgłoszenia do debaty od mieszkańców będą przyjmowane do dnia 25 czerwca 2024 r. w godzinach pracy Urzędu – w Urzędzie Miasta w Chełmnie, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno w Biurze Rady Miasta ( biuro nr 107).

Formularz zgłoszenia do debaty jest dostępny w  Urzędzie Miasta w Chełmnie w Biurze Rady Miasta – pokój nr 107 (parter) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.chelmno.pl). 



                                                                           Przewodniczący

                                                                       Rady Miasta Chełmna

                                                                       /-/ Marek Olszewski

 

Raport o stanie Gminy Miasto Chełmno

Formularz zgłoszenia udziału w debacie