Specjalista ds. osób wychodzących z kryzysu bezdomności
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie unieważnienia | N w/w konkurs nie wpłynęła żadna oferta. |
---|
Stanowisko | Specjalista ds. osób wychodzących z kryzysu bezdomności |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Chełmna |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno |
Status | unieważnione |
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na stanowisko pracy
w ramach realizacji projektu „WspółpracujeMY…”
w Urzędzie Miasta Chełmna
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie średnie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- co najmniej 2 letni staż pracy (w tym działalność gospodarcza zgodna z wymaganiami na tym stanowisku).
II. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w realizacji projektów dotyczących wychodzenia z kryzysu bezdomności lub aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- dobra znajomość obsługi komputera w tym aplikacji biurowych MS Office;
- doświadczenie przy realizacji projektów społecznych;
- predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, bezstronność, wysoka kultura osobista;
- dobra organizacja czasu pracy;
- dyspozycyjność;
- podstawowa znajomość regulacji prawnych w zakresie:
a) ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
b) ustawa o samorządzie gminnym,
c) ustawa o pomocy społecznej.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- koordynacja realizacji części projektu „WspółpracujeMY - projekt aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Chełmna, wraz z umożliwieniem wyjścia z kryzysu bezdomności”, w zakresie pilotażu projektu umożliwiającego wyjście z kryzysu bezdomności,
- współpraca przy rekrutacji uczestników projektu „WspółpracujeMY…”, w zakresie modułu dedykowanego osobom wychodzącym z kryzysu bezdomności,
- utrzymanie bieżącego kontaktu (codziennego) z osobami biorącymi udział w projekcie „WspółpracujeMY…”, w module dedykowanym osobom wychodzącym z kryzysu bezdomności, monitorowanie ich bieżącego funkcjonowania, uczestniczenia w działaniach w ramach projektu, stawiennictwa na spotkaniach ze specjalistami,
- układanie harmonogramów działań w ramach projektu „WspółpracujeMY…” w zakresie modułu dedykowanego osobom wychodzącym z kryzysu bezdomności,
- przygotowanie dokumentów do rozliczenia projektu „WspółpracujeMY…”, w zakresie modułu dedykowanego osobom wychodzącym z kryzysu bezdomności,
- bieżący kontakt z koordynatorem projektu „Współpracujemy…”, Zespołem Monitorującym realizację ww. projektu, jak również Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej oraz Urzędem Miasta Chełmna w zakresie realizacji modułu dedykowanego osobom wychodzącym z kryzysu bezdomności, będącego częścią projektu „WspółpracujeMY…”,
- dbałość o realizację wskaźników projektu „WspólpracujeMY…”, w zakresie modułu dedykowanego osobom wychodzącym z kryzysu bezdomności,
- monitorowanie realizacji projektu „WspółpracujeMY…” wraz z przygotowywaniem bieżących sprawozdań i materiałów informacyjnych dotyczących realizacji projektu, w zakresie modułu dedykowanego osobom wychodzącym z kryzysu bezdomności,
- promowanie projektu „WspółpracujeMY…”,w zakresie modułu dedykowanego osobom wychodzącym z kryzysu bezdomności m.in. poprzez przygotowywanie materiałów na stronę internetową oraz portale facebook i instagram Urzędu Miasta Chełmna,
- realizacja innych działań określonych przez koordynatora projektu „WspółpracujeMY…”, w zakresie modułu dedykowanego osobom wychodzącym z kryzysu bezdomności
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko: urzędnicze,
- wymiar czasu pracy: ¾ etatu,
- miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Grudziądzka 36, Referat Komunikacji Społecznej, Promocji i Sportu,
- umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony tj. czas trwania projektu do 31.08.2022 r.
- praca jednozmianowa,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- praca z mieszkańcami miasta, osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, osobami w kryzysie bezdomności, specjalistami w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej oraz kontrahentami.
V. Dodatkowa informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – Curriculum Vitae,
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, i spełnienie wymagań,
- ewentualne referencje,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego –wzór złącznik: kwestionariusz osobowy,
- podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności, - podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór załącznik: Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych,
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
- Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 9 maja 2022 r. do godz. 15.30.
- Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl, w przypadku uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na specjalistę ds. osób wychodzących z kryzysu bezdomności w ramach projektu „WspółpracujeMY…”,
- Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Przebieg postepowania w sprawie naboru:
- Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 10 maja 2022 r., o godz. 8.00.
- Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
- Rozmowy kwalifikacyjne zaplanowano na dzień 11 maja 2022 r.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
- Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
- Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.
IX. Klauzula informacyjna
Obowiązek informacyjny dla kandydatów do pracy w związku z przetwarzaniem danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
- Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych.
- Posiada Pan/Pani prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.
- Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.