W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Inspektor ds. budownictwa 

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Arkadiusz Majewski, Przydatki Gołaszewskie
Uzasadnienie wyboru Wybrany kandydat spełnił wszystkie wymagania wyszczególnione w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy komisja konkursowa stwierdziła, że kandydat posiada odpowiednie doświadczenie, predyspozycje, umiejętności i wiedzę gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku inspektora ds. budownictwa w Urzędzie Miasta Chełmna
Szczegóły
Stanowisko Inspektor ds. budownictwa 
Miejsce pracy Urząd Miasta Chełmna, Wydział Techniczno-Inwestycyjny
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
Status rozstrzygnięte

Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor ds. budownictwa 
w Urzędzie Miasta Chełmna

I.     Wymagania niezbędne: 
1. obywatelstwo polskie;
2. wykształcenie wyższe o kierunku ogólnobudowlanym;
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych;
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5. nieposzlakowana opinia;
6. co najmniej 3 letni staż pracy;
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

II.  Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie zawodowe związane ze specyfiką danego stanowiska;
2. prawo jazdy kat. B;
3. umiejętność podejmowania decyzji;
4. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
5. ogólna znajomość zasad kosztorysowania;
6. praktyczna znajomość programów MS-OFICE, Auto-Cad, NormaPro
7. predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
8. bardzo dobra organizacja czasu pracy;
9. aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
10. dyspozycyjność.
11. znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa samorządowego, prawa administracyjnego, postępowania administracyjnego, prawa budowlanego, ustawy prawo zamówień publicznych;
12. posiadanie uprawnień budowlanych (specjalność konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń) lub możliwość ich uzyskania w okresie 12 m-cy od dnia zatrudnienia
13. umiejętności kosztorysowania robót budowlanych;
14. znajomość zasad aplikowania o pozabudżetowe środki inwestycyjne (krajowe/zagraniczne)

III.   Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 
1. przygotowanie i prowadzenie inwestycji komunalnych na terenie gminy;
2. kompletowanie materiałów przedprojektowych;
3. zlecanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na inwestycje i remonty z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków jej wykonania;
4. koordynacja wykonawstwa inwestycji i remontów oraz nadzór nad efektywnym wykorzystaniem środków finansowych i materiałów;
5. organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;
6. sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych ze sprawami budownictwa;   
7. udział w komisjach przetargowych.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. stanowisko: administracyjne;
2. wymiar czasu pracy: pełny etat;
3. miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, Wydział Techniczno-Inwestycyjny;
4. praca jednozmianowa;
5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
6. współpraca z kontrahentami oraz wykonawcami;  
7. praca wiąże się z wyjazdami w teren.

V.  Dodatkowa informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

VI.   Wymagane dokumenty: 
1. list motywacyjny; 
2. życiorys – Curriculum Vitae;
3. kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 
4. ewentualne referencje;
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach; 
6. kserokopia uprawnień budowlanych lub oświadczenie – deklaracja o ich uzyskaniu w terminie 12 m-cy od zatrudnienia;
7. oryginał kwestionariusza osobowego –wzór złącznik: kwestionariusz osobowy;
8. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności 
do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności; 
9. podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór załącznik: Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych;
10.  podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

VII.Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
1. Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 30 czerwca 2020 r. do godz. 15.30.
2. Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl, w przypadku uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na  stanowisko inspektor ds. budownictwa”.
3. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. 

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
1. Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 1 lipca 2020 r., o godz. 11.00.
2. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
4. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna. 
5. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.

 IX. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
1.      Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Urzędu Miasta Chełmna.  
2.      Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod.um@chelmno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora z dopiskiem IOD. 
3.      Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa tj. art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U.2018 poz. 917 z późn. zm.), § 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U.2017 poz. 894 z późn. zm.) oraz art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2018 poz. 1260 i poz. 1669) będą przetwarzane w celu obecnego postepowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. z póź. zm.) (dalej RODO). Natomiast inne dane (o ile zostaną podane) w tym dane do kontaktu będą przetwarzane na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 
4.      Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń w związku z przeprowadzoną rekrutacją. 
5.      Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 
6.      Jeżeli Pani/Pana dane przetwarzane są na podstawie zgody przysługuje Pani/panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 
7.      Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. 
8.      Podanie praz Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów, o których mowa w pkt. 3 jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
 

Chełmno, 17 czerwca 2020 r.

Treść zarządzenia

Załącznik do zarządzenia

Kwestionariusz osobowy

Wzory oświadczeń

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Załączniki

Powiadom znajomego