Kierownicy komórek organizacyjnych:

  1. ponoszą odpowiedzialność za pracę kierowanej przez siebie komórki przed Burmistrzem,
  2. ustalają zadania na poszczególnych stanowiskach pracy oraz zakresy czynności, obowiązki i zakres odpowiedzialności dla pracowników,
  3. koordynują realizację wykonywanych zadań kierowanej komórki oraz współdziałają,
  4. nadzorują prawidłowe, zgodne z prawem, oraz terminowe wykonywanie zadań kierowanej komórki,
  5. nadzorują załatwianie spraw przez pracowników,
  6. uczestniczą z polecenia Burmistrza w sesjach Rady Miasta oraz komisjach Rady Miasta,
  7. podejmują działania zmierzające do usprawnienia organizacji i metod pracy,
  8. współdziałają z Sekretarzem w zakresie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
  9. prowadzą Biuletyn Informacji Publicznej w zakresie działalności podległej komórki,
  10. ponoszą odpowiedzialność za funkcjonowanie sprawnego systemu kontroli zarządczej w zakresie posiadanych kompetencji oraz realizowanych zadań,
  11. ponoszą odpowiedzialność, w zakresie zadań wykonywanych w ramach kierowanej przez siebie komórki organizacyjnej, za prawidłową realizację planów finansowych poszczególnych komórek organizacyjnych i jednostek.

 

 



Załączniki:

Schemat organizacyjny Urzędu Miasta Chełmna