Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. obsługi Rady Miasta Chełmna w Urzędzie Miasta Chełmna

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy na podobnym stanowisku lub wyższe (kierunki humanistyczne, administracja, prawo, zarządzanie i marketing) i minimum 3 lata stażu pracy,
  5. umiejętność obsługi komputera w zakresie podstawowego oprogramowania MS Office (Word, Excel, Power Point, Teams);
  6. umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystanie ich w praktyce,
  7. umiejętność pracy w zespole;
  8. znajomość Statutu Gminy Miasto Chełmno,
  9. znajomość ustaw:
    - o samorządzie gminnym,
    - o dostępie do informacji publicznej,
    - kodeks postępowania administracyjnego,
    - o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych w zakresie publikacji aktów prawnych podejmowanych przez Radę Miasta Chełmna,
    - kodeks wyborczy.

10.znajomość zasad techniki prawodawczej w zakresie obsługi Rady Miasta Chełmna.


II. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość programu Legislator, Lex/Legalis,
  2. posiadanie profilu zaufanego,
  3. znajomość instrukcji kancelaryjnej i JRWA,
  4. cechy osobowe: opanowanie, rzetelność, dyspozycyjność, wytrzymałość na stres.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. pomoc radnym w wykonywaniu mandatu radnego,
  2. obsługa administracyjno – organizacyjna sesji rady miasta oraz wskazanych w zakresie czynności komisji rady, w tym:
    • przygotowywanie zaproszeń, porządku obrad, listy obecności na posiedzenia sesji rady i komisji oraz przekazywanie ich radnym,
    • techniczne przygotowywanie i doręczanie radnym materiałów niezbędnych do właściwego wykonywania mandatu,
    • techniczna obsługa urządzeń podczas posiedzeń komisji i sesji,
    • sporządzanie protokołów z posiedzeń sesji oraz komisji w sposób określony przez Statut Miasta,
    • prowadzenie zbioru protokołów z posiedzeń,
    • prowadzenie ewidencji wniosków przyjętych przez radę miasta i komisje, przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym do realizacji oraz sprawowanie bieżącego nadzoru nad ich terminowym załatwieniem,
    • prowadzenie rejestru i zbioru uchwał rady miasta,
    • przekazywanie uchwał do organów nadzoru, właściwych komórek organizacyjnych do realizacji oraz do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego i Biuletynie Informacji Publicznej,
    • opracowywanie projektów uchwał rady wnioskowanych przez komisje i radnych w sprawach dotyczących rady miasta,
    • sporządzanie uchwał podjętych przez radę miasta oraz wprowadzanie do nich poprawek redakcyjnych,
    • prowadzenie rejestru interpelacji, zapytań radnych, przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym do realizacji, sprawowanie bieżącego nadzoru nad ich terminowym załatwianiem oraz zamieszczenie ich w Biuletynie Informacji Publicznej,
    • opracowywanie ustaleń z sesji i przekazywanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
    • sporządzanie listy wypłat ryczałtów dla radnych,
    • przygotowywanie pism na podpis przewodniczącego rady miasta i przewodniczących komisji,
    • prowadzenie spraw z zakresu skarg, wniosków i petycji wpływających do rady miasta oraz pomoc radnym w przygotowywaniu projektów odpowiedzi,
    • prowadzenie rejestru skarg, wniosków oraz ewidencji petycji kierowanych do rady miasta,
  3. opracowanie rocznych planów pracy komisji;
  4. opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej organów,
  5. sporządzanie i publikacja na stronie internetowej zbiorczej informacji o petycjach rozpatrzonych w roku poprzednim,
  6. sporządzanie rocznej informacji dot. skarg, wniosków i petycji na potrzeby Wojewody Kujawsko-Pomorskiego,
  7. organizowanie szkoleń radnych i członków komisji;
  8. obsługa Chełmińskiej Rady Seniorów i Młodzieżowej Rady Miasta;
  9. wykonywanie zadań związanych z wyborami, referendami i spisami,
  10. prowadzenie spraw związanych z nadawaniem tytułów: „Honorowy Obywatel Miasta Chełmna”, „Zasłużony dla Miasta Chełmna”,
  11. zamieszczanie oświadczeń majątkowych radnych w BIP,
  12. archiwizacja według właściwości akt spraw ostatecznie załatwionych i przygotowanie ich do przekazania do archiwum.

IV. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku

  1. zatrudnienie w pełnym wymiarze pracy,
  2. stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze budynku administracyjnego Urzędu, wyposażony w meble i urządzenia biurowe,
  3. budynek wielokondygnacyjny (wyposażony w schody, windę, podnośnik zewnętrzny),
  4. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  5. duża samodzielność,
  6. w związku z posiedzeniami rady i komisji praca może być kontynuowana po godzinach pracy urzędu.

V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  4. oryginał kwestionariusza osobowego – wzór załącznik: Kwestionariusz osobowy,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. inne dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
  7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych- wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności,
  8. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych – wzór załącznik: Zgoda na przetwarzanie danych.

VII. Dokumenty należy składać do dnia 03 stycznia 2023 roku do godz. 15.30:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Chełmna (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie,
  2. pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl opatrzone podpisem elektronicznym,
  3. na adres skrytki ePUAP: /8493hehsse/skrytka opatrzone podpisem elektronicznym,
  4. pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. obsługi Rady Miasta Chełmna”.

Dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

  1. Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 04 stycznia 2023 r.
  2. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
  4. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
  5. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.

XI. Klauzula informacyjna

  • Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
  • Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 
  • Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
    c) wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.

  • Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich. 
  • Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 
  • Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych. 
  • Posiada Pan/Pani prawo do:
    a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne. 
  • Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Oświadczenie o niekaralności
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych