Uwaga!

Modyfikacja treści SIWZ z dnia 11.02.2021 r. (w tym m.in. zmiana terminu składania ofert)

Modyfikacja treści SIWZ z dnia 11.02.2021r.

zaktualizowany Zał. nr 3 do SIWZ

 

Uwaga!

Zapytania  Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 10.02.2021 r.

Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 10.02.2021 r.

Uwaga!

Zapytania  Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 04.02.2021 r.

Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 04.02.2021 r.

Uwaga!

Zapytania  Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 21.01.2021 r.

Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 21.01.2021 r.

31/12/2020    S255
I.
II.
III.
IV.
VI.
Polska-Chełmno: Lampy i oprawy oświetleniowe

2020/S 255-640196
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Miasto Chełmno
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 1
Miejscowość: Chełmno
Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Kod pocztowy: 86-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marek Maćkowski
E-mail: ti@chelmno.pl
Adresy internetowe: 
Główny adres: www.bip.chelmno.pl
I.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.bip.chelmno.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającejOrgan władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa: 

Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna, współfinansowanego z środków wspólnotowych EFRR w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pom.

 
Numer referencyjny: TI.271.1(3).2020.MM
II.1.2)Główny kod CPV31520000 Lampy i oprawy oświetleniowe
II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawy
II.1.4)Krótki opis: 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się m.in.:

1. Dokumentacja budowlano-kosztorysowa;

2. Mapa miasta z naniesionym systemem oświetlenia;

3. Przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do wyceny;

 
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV45310000 Roboty instalacyjne elektryczne
45316000 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 

Teren miasta Chełmno

 
II.2.4)Opis zamówienia: 

ETAP I

• Wymiana wyeksploatowanych opraw ulicznych i parkowych na słupach i ścianach budynków w ilości 1523 szt. (z wyłączeniem opraw ozdobnych, parkowych na Rynku 63 szt., ul. Grudziądzkiej 14 szt. oraz ścieżki pod murami 32 szt.) na oprawy LED o mocach zgodnie z zestawieniem, oprawy z indywidualnym sterowaniem z systemem dwukierunkowej łączności bezprzewodowej z centrum sterowania.

• d wymiana oświetlenia poza obrębem zespołu staromiejskiego oraz w obrębie zespołu staromiejskiego (centrum miasta) z wyłączeniem oświetlenia określonego do realizacji w II etapie.

• Wymiana wysięgników słupowych oraz ozdobnych na ścianach budynków, zabezpieczeń oraz przewodów zasilających w wysięgnikach, wymiana słupów ozdobnych i parkowych wraz z fundamentami zgodnie z załączoną dokumentacją budowlano-kosztorysową.

• Dobudowa opraw oświetleniowych na istniejących słupach w ilości 34 szt.

W miejscach wskazanych w zestawieniu, zgodnie z załączoną dokumentacją budowlano-kosztorysową.

• Montaż systemu sterowania i zarządzania oświetleniem do opraw wyposażonych w system lokalizacji GPS oraz możliwością przesyłania danych pomiędzy oprawami a centrum zarządzania bezprzewodowo wraz z oprogramowaniem do zarządzania. Wymagania techniczne i funkcjonalność opraw oświetleniowych oraz elementów systemu nadzorowania i zarządzania oświetleniem opisane zostały w załączniku nr 1 Wymagania funkcjonalności i wydajności oświetlenia w Mieście Chełmno.

• Zamawiający wymaga, aby oferta systemu sterowania zawierała na okres gwarancji koszty: licencji, uruchomienia, konfiguracji oraz szkoleniem pracowników do jego obsługi. Serwery gromadzące bieżące i archiwalne informacje dotyczące pracy instalacji oświetleniowej muszą gwarantować bezpieczeństwo zapisanych danych technicznych. Dostawca systemu potwierdzi oświadczeniem, że serwerownia stosuje zestaw efektywnych zasad i procedur bezpieczeństwa gwarantujących całkowite bezpieczeństwo zapisanych danych w zakresie niepowołanego dostępu podmiotów / osób nieupoważnionych oraz przed ich fizycznym zniszczeniem. Wykonawca złoży w tym zakresie Oświadczenie wraz z dokumentami składanymi na wezwanie.

• Montaż urządzeń kompensacji mocy biernej do istniejących skrzynek sterujących (kompensacja może być wykonana grupowo w szafce oświetleniowej dla ustalonego schematu sieci oświetleniowej zasilanej z danej szafki lub indywidualnie poprzez montaż kompensatorów dla każdej oprawy). Współczynnik mocy tgφ pobieranej energii elektrycznej dla zmodernizowanej sieci oświetleniowej w całym okresie świecenia ma być zgodny z wymogami operatora sieci dystrybucyjnej w celu nieprzekraczania ponad umownego poboru energii biernej;

ETAP II

• Wymiana opraw ozdobnych na ścianach budynków i parkowych na słupach w ilości 109 szt.

— ul. Rynek 63 szt,

— ul. Grudziądzka 14 szt,

— ścieżka pod murami

Zakres zadania przewiduje: roboty instalacyjne demontażu wyeksploatowanych opraw, wysięgników oraz instalację nowych opraw i wysięgników, wykonanie pomiarów powykonawczych. Zakres prac obejmuje również wymianę przewodów zasilających oprawę (przewodów wysięgnikowych, słupowych), zabezpieczeń wraz z zaciskami dla linii napowietrznych oraz kablowych oświetleniowych (IZK lub równoważne o tych samych parametrach użytkowych). Po zakończeniu montażu należy wykonać pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla słupów kablowych, wysięgników w sieciach napowietrznych a także pomiary natężenia oświetlenia w ilości 20 pomiarów, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Pomiary winny potwierdzić osiągnięcie parametrów oświetleniowych oraz elektrycznych zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie.

 
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Moc zainstalowana wszystkich opraw oświetleniowych / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Trwałość strumienia światła oprawy ulicznej / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówKoniec: 31/08/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
 

RPKP.03.04.00-04-001/18

 
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:
 

Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku

 
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
 

a) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 900.000,00 zł.

b) Osiągnął średnioroczny obrót, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w wysokości min. 900 000,00 zł rocznie;

c) wartość wskaźnika finansowego bieżącej płynności finansowej obliczanego jako iloraz wartości aktywów bieżących do zobowiązań bieżących (art. 22c ust. 1 pkt 2 ustawy pzp na poziomie nie niższym niż 1,00 obliczanego na podstawie informacji zawartych w sprawozdaniu finansowym: Przy tym za aktywa bieżące uważane są: aktywa, które w okresie do 12 miesięcy mogą zostać zamienione na gotówkę (zapasy, należności krótkoterminowe, inwestycje krótkoterminowe). Nie obejmują krótkoterminowych rozliczeń międzyokresowych.

Natomiast za zobowiązania bieżące: ogół zobowiązań z tytułu dostaw i usług, a także całość lub tę część pozostałych zobowiązań, które stają się wymagalne w ciągu 12 miesięcy od dnia bilansowego (początku roku podatkowego, jeśli podmiot nie jest zobowiązany do sporządzania Sprawozdania finansowego)

 
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej 1 dostawę wraz z montażem o wartości wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 złotych brutto (w przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia) polegające m.in. na modernizacji lub wykonaniu oświetlenia zewnętrznego ze sterowaniem.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują i w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby jego prawidłowej realizacji, przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej. Osoba ta musi okazać się minimum 5 letnim doświadczeniem oraz posiadać aktualny wpis do właściwej Izby.

 
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówieniaObowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 15/02/2021
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOkres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 15/02/2021
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:
 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Chełmno 86-200,ul. Dworcowa 1 (pokój nr 102), woj. kujawsko-pomorskie, POLSKA.

 
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
 

Otwarcie ofert następuje poprzez pozyskanie ofert z systemu ePuap oraz ich deszyfracji poprzez system miniPortal.

 
Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe: 

Umowa zostanie zawarta z wybranym wykonawcą na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.

O terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany w informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wykonawca, którego oferta została wybrana, na dwa dni przed wyznaczonym terminem podpisania umowy przekaże zamawiającemu kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy musi zawierać wycenę wszelkich prac i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami SIWZ

Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia.

Zamawiający przewiduje płatności w częściach zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym (w układzie kwartalnym).

Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z Wykonawcą w walutach obcych.

Zmiany postanowień zawartej umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania. Katalog zmian został określony we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.

 
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.3)Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
 

Art. 182. 1. Odwołanie wnosi się: 1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8; 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nie- ograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie: 1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8; 3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się: 1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia; Odwołanie wnosi się w formie pisemnej lub elektronicznej (poprzez ePUAP) Stosownie do § 10 ust. 1a i 1b rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. z 2018 r. poz. 1092, z późn. zm.) informuję, że w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywała się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w sposób określony w dziale I, rozdziale 2a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), lub gdy zamawiający dopuścił taki sposób komunikacji, dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu sporządzona w postaci elektronicznej składana w postępowaniu odwoławczym, przekazywana jest na następujących rodzajach informatycznych nośników danych: płyta CD, płyta DVD, nośnik USB, dysk przenośny USB. Dokumentacja postępowania składana w postaci elektronicznej powinna zostać zapisana na jednym ze wskazanych powyżej informatycznych nośników danych w sposób zapewniający odczyt dokumentów elektronicznych i informacji opisanych oraz uporządkowanych zgodnie ze strukturą i metodyką nazewnictwa katalogów i dokumentów elektronicznych, który umożliwia identyfikację poszczególnych dokumentów postępowania oraz wyodrębnienie dokumentów zawierających informacje niejawne lub tajemnice prawnie chronione.

 
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:29/12/2020

Dokumenty do pobrania:

Ogłoszenie_SIWZ_załączniki



Załączniki:

Ogłoszenie_SIWZ_załączniki
Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 21.01.2021 r.
Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 04.02.2021 r.
Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 10.02.2021 r.
Modyfikacja treści SIWZ z dnia 11.02.2021r.
zaktualizowany Zał. nr 3 do SIWZ