Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości
w Urzędzie Miasta Chełmna

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie:
    a) wyższe na kierunku: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, administracja, marketing i zarządzanie lub kierunki pokrewne lub
    b) średnie i 5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, o jakie ubiega się kandydat/ka (preferowane: średnie ekonomiczne);
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. co najmniej 3 letni staż pracy;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań określonych w zakresie czynności.;
  2. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
  3. dobra znajomość obsługi komputera w tym obsługa programów księgowości budżetowej, obsługa programu Vat, pakietu MS Office, Internetu, poczty elektronicznej, preferowana umiejętność pracy w programie księgowość budżetowa „Groszek”, preferowana znajomość programu Bestia;
  4. umiejętność sporządzania sprawozdań;
  5. predyspozycje osobowościowe tj.: odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość,
  6. dobra organizacja czasu pracy;
  7. aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
  8. dyspozycyjność;
  9. umiejętność pracy w zespole.
  10. umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność negocjacji
  11. znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy, ustawy o rachunkowości, ustawy o ochronie danych osobowych, prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości budżetowej i finansowej, ustawy o pracownikach samorządowych.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenie ewidencji szczegółowej wydatków budżetu według klasyfikacji budżetowej, w tym ewidencja planu wydatków budżetowych;
  2. uzgadnianie wykonania planu wydatków z ewidencją analityczną wydatków prowadzoną przez wszystkich dysponentów wydatków budżetowych;
  3. kontrolowanie wydatków ze środków publicznych i zobowiązań obciążających budżet w celu niedopuszczenia do przekroczeń wydatków, a w związku z kontrolą-natychmiastowe informowanie Skarbnika Miasta i kierownika Wydziału Finansowego o ewentualnych zagrożeniach przekroczenia planu wydatków;
  4. przechowywanie akt i przygotowywanie ich do archiwizacji;
  5. przeprowadzanie okresowych kontroli wydatków w jednostkach organizacyjnych podległych samorządowi miasta oraz korzystających z dotacji z budżetu;
  6. uzgadnianie i potwierdzanie sald na kontach kontrahentów;
  7. prowadzenie ewidencji księgowej dla potrzeb rejestru zakupów,
  8. aktualizowanie planu wydatków budżetu na podstawie właściwych uchwał rady  i zarządzeń Burmistrza i każdorazowe uzgadnianie ujednoliconego planu z osobą prowadzącą ewidencję organu.;
  9. na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej rzetelne sporządzanie sprawozdań budżetowych z wykonania planu wydatków oraz w korespondencji ze sprawozdaniem o dotacjach – o wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych;
  10. współpraca ze stanowiskiem ds. płacy w zakresie ich rozliczania
  11. prowadzenie ewidencji zaangażowania i wydatkowania środków dotyczących zaangażowania i wydatkowania

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. stanowisko: administracyjne, biurowe,
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  3. miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, Wydział Finansowy,
  4. praca jednozmianowa,
  5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin

V. Dodatkowa informacja:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – Curriculum Vitae,
  3. kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  4. ewentualne referencje,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  6. Oryginał kwestionariusza osobowego –wzór złącznik: kwestionariusz osobowy,
  7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
    do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności,
  8. podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór załącznik: Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych,
  9. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

  1. Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 26 października 2020 r. do godz. 15.30.
  2. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, przesyłać pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl, za pośrednictwem e-puap w przypadku uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości”.

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

  1. Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 27 października 2020 r., o godz. 9.00.
  2. Planowany termin rozmów kwalifikacyjnych:28 października 2020 r.
  3. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu i rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
  5. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
  6. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.

IX. Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),

  1. Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
  2. Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Urzędu Miasta Chełmna. 
  3. Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod.um@chelmno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora z dopiskiem IOD.
  4. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa tj. art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U.2018 poz. 917 z późn. zm.), § 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U.2017 poz. 894 z późn. zm.) oraz art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2018 poz. 1260 i poz. 1669) będą przetwarzane w celu obecnego postepowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. z póź. zm.) (dalej RODO). Natomiast inne dane (o ile zostaną podane) w tym dane do kontaktu będą przetwarzane na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  5. Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń w związku z przeprowadzoną rekrutacją.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  7. Jeżeli Pani/Pana dane przetwarzane są na podstawie zgody przysługuje Pani/panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  9. Podanie praz Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów, o których mowa w pkt. 3 jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

Chełmno, 16 października 2020 r.

 



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Oświadczenie
Oświadczenie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy do celów rekrutacji
Zgoda na przetwarzanie danych