Sprzedaż nieruchomości celem poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej
 
 
 Usługę świadczy : Wydział Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miasta w Chełmnie p. 111, (parter), telefon /0-56/ 677-17-48, w godzinach pracy Urzędu. Wnioski należy składać w Biurze Informacyjno-Podawczym p.101 (parter) lub przesłać na adres : Urząd Miasta  ul.Dworcowa 1, 86-200-Chełmno.
 
 Dokumenty od wnioskodawcy
 
-wniosek
-wypis z rejestru gruntów nieruchomości, której wnioskodawca jest właścicielem lub wieczystym
użytkownikiem ,
 
Forma załatwienia sprawy
 
  mowa cywilno-prawna
 
Termin załatwienia sprawy
 
do 6 miesięcy od dnia złożenia kompletnego wniosku
 
Opłaty
 
wolne od opłaty skarbowej
 
Podstawa prawna
1.Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr     102, poz. 651 z póź. zm.)

2.Uchwała Nr IX/68/2011 Rady Miasta Chełmna z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Gminy Miasta Chełmna z póź. zm.
 
Do pobrania

Wniosek



Załączniki:

Wniosek